ویزیت روزانه ۲ هزار زائر در کربلا توسط پزشکان بسیجی رفسنجان

  • شناسه خبر: 70156
ویزیت روزانه ۲ هزار زائر در کربلا توسط پزشکان بسیجی رفسنجان

مسؤول درمانگاه سیدالشهداء(ع) مستقر در کربلا خدمات این درمانگاه به زائران اربعین را تشریح کرد.

مسؤول درمانگاه سیدالشهداء(ع) مستقر در کربلا خدمات این درمانگاه به زائران اربعین را تشریح کرد.

محمد میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار روراستی اظهار کرد: تیم درمانی ما متشکل از ۵۰ نفر که ۱۰ نفر پزشک، ۱۲ نفر پرستار به همراه تعدادی ماما و نیروهای خدماتی در درمانگاه سیدالشهداء(ع) مستقر شدند و روزانه ۲ هزار نفر را ویزیت و خدمات دارویی، تزریقات، اکسیژن درمانی و درمان سرپایی کامل را انجام دادیم.

وی از شروع خدمات این درمانگاه از یک هفته قبل از اربعین خبر داد و گفت: تا پایان روز اربعین در خدمت زائران بودیم.

دکتر میرزایی خاطرنشان کرد: تنها مشکل تیم‌های پزشکی دارو بود، چون دارو هزینه‌بر است و حدودا بین ۳۰۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون تومان دارو داشتیم که بخشی مس سرچشمه رفسنجان و مقداری هم داورخانه‌های سطح شهرستان و بخشی با همکاری موکب خاتم‌الانبیاء(ص) تهیه کردیم و روز پایانی هم یک موکب از مازندران مقداری دارو به درمانگاه اهدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها، تعیین محل اسکان درمانگاه و اسکان پرسنل و حمایت‌های دیگر اکثرا توسط موکب خاتم‌الانبیاء(ص) بوده است.

این پزشک جهادی تصریح کرد: پزشکان و کادر و پرسنل اکثرا اعضای بسیج جامعه پزشکی هستند و برای اعزام این عزیزان دانشگاه علوم پزشکی همکاری خوبی داشته است.

وی از حال نامساعد تعدادی از پرسنل این درمانگاه نیز خبر داد و گفت: به‌دلیل ارتبط زیادی که با افراد داشتند خودشان هم درگیر بیماری شدند چون محلی که مستقر هستیم شلوغ و پرازدحام است اما پزشکان و پرستاران مانند بقیه زائران این سختی‌ها را تحمل می‌کنند و به این خدماتی که ارائه می‌دهند، افتخار می‌کنند.

 

 

 

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :