کوتاهی مس نسبت به مسؤولیت های اجتماعی قابل تحمل نیست

  • شناسه خبر: 70189
کوتاهی مس نسبت به مسؤولیت های اجتماعی قابل تحمل نیست

نماینده رفسنجان و انار نسبت به کوتاهی مس در قبال مسؤولیت های اجتماعی انتقاد کرد.

نماینده رفسنجان و انار نسبت به کوتاهی مس در قبال مسؤولیت های اجتماعی انتقاد کرد.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حجت الاسلام حسین جلالی در سخنانی اظهار داشت: در جلسه روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و جمعی از مسؤولان کشوری و نمایندگان معادن موضوع راه آهن رفسنجان بررسی شد، مس معتقد بود صرفه اقتصادی ندارد اما مصوبه سفر رئیس جمهور بر این است که راه آهن باید با مشارکت مس انجام شود که ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار هم نیاز دارد اما مس متقبل نمی شود.

گفتنی است: این جلسه با مقاومت معادن همراه شد و معادن همراهی لازم را نداشتند، به ویژه مس خیلی مقاومت می کرد که اعتبار نداریم که با واکنش شدید نماینده مواجه شد.

حجت الاسلام جلالی اظهار داشت: مس به واسطه سدی که بالادست رفسنجان زده، ۳۰ میلیون متر مکعب آب رفسنجان را جمع آوری کرده و مانع از رسیدن آب به دشت رفسنجان شده است و سفره های زیرزمینی خصوصا در غرب رفسنجان را خشک کرده و حق آبه رفسنجان راهم نمی دهد.

جلالی تأکید کرد: شرکت مس حق ندارد از مسؤولیت ها و وظایفی که دارد شانه خالی کند و انتظار می رود مدیریت جدید جبران کند و موضوع راه آهن، نیروگاه، جاده ها و صنایع پایین دستی مس را جدی گرفته و نسبت به اجرای آنها اقدام کند.

برچسب ها:
حجت الاسلام جلالی شرکت مس مسؤولیت های اجتماعی نماینده مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    احسنت به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شاه می بخشد فتحعلی شاه نمی بخشد مانع پیشرفت رفسنجان همین دست اندرکاران مس هستند باید یا از قدرت کنار بروند یا سر تعظیم فرود بیاورند