شرب خمر، زمینه ساز فساد و ریشه بسیاری از قتل هاست

  • شناسه خبر: 70195
شرب خمر، زمینه ساز فساد و ریشه بسیاری از قتل هاست

امام جمعه رفسنجان گفت: بعضی از قتل‌ها ریشه‌اش شرب خمر است مراقب باشید در جشن‌ها زمینه فساد فراهم نباشد و با توجه به پایان ایام عزاداری‌ها و شروع جشن‌ها و مجالس عروسی مراقب باشید زمینه فساد در این مراسم‌ها فراهم نباشد.

امام جمعه رفسنجان گفت: بعضی از قتل‌ها ریشه‌اش شرب خمر است مراقب باشید در جشن‌ها زمینه فساد فراهم نباشد., و با توجه به پایان ایام عزاداری‌ها و شروع جشن‌ها و مجالس عروسی مراقب باشید زمینه فساد در این مراسم‌ها فراهم نباشد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: پیامبر(ص) دو میراث گران‌بها را به یادگار گذاشتند؛ قرآن و اهل‌بیت ایشان به‌عنوان مصابیح‌الهدی برای هدایت بشریت در بین ما گذاشتند که باید همواره در محضر قرآن و اهل‌بیت(ع) باشیم.

عسکری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۲۰ شهریور در دیدار با مردم شرق کشور مطالب مهمی بیان فرمودند که یکی از این مطالب مبنی بر این بود که دشمنان در صدد ایجاد بحران در کشورها از جمله ایران هستند، هرجای دنیا که فتنه‌ای هست رد پایی از آمریکا وجود دارد.

وی ادامه داد: دشمنان دنبال رخنه‌هایی برای نفوذ در کشورمان هستند و دنبال فرصت می‌گردند که به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.دشمن از اختلافات قومی و مذهبی قصد سوءاستفاده دارد اما آنچه مهم است و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند، بیداری مردم است

امام جمعه رفسنجان با اشاره به کلام امیرالمومنین(ع) ابراز داشت: دشمن برای ضربه زدن به ما خواب ندارد و بصیرت و بصیرت‌افزایی لازمه امروزی جامعه است.

وی با اشاره به دروغ‌های معاندان طی ایام ناآرامی‌های سال گذشته، عنوان کرد: آنان ۱۷ هزار دروغ به جامعه تحمیل کردند و نوجوانان و جوانان تحت تأثیر این دروغ‌ها قرار گرفتند که بعدا ابراز پشیمانی کردند.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بعضی از قتل‌ها ریشه‌اش شرب خمر است مراقب باشید در جشن‌ها زمینه فساد فراهم نباشد., و با توجه به پایان ایام عزاداری‌ها و شروع جشن‌ها و مجالس عروسی مراقب باشید زمینه فساد در این مراسم‌ها فراهم نباشد.

وی به موضوع نی زدن در مراسم اموات پرداخت و افزود: قرار نیست هر کاری که حرام نیست در مسجد  مزار شهدا انجام شود.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان شرب خمر قتل مجالس جشن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اریا

    لطفامسئولان شهر فکری به حال جولان آدمای مست بکنن...هرجنایتی تو شهر اتفاق میوفته همیشه یکطرف مست بوده..نباید به آدم مست رحم کرد