طوفان الاقصی هیمنه اطلاعاتی و نظامی سیا و موساد را در هم شکست

  • شناسه خبر: 70436
طوفان الاقصی هیمنه اطلاعاتی و نظامی سیا و موساد را در هم شکست

امام جمعه رفسنجان گفت: طوفان الاقصی در بیخ گوش اسرائیلی‌ها انجام شد که نتوانستند بفهمند در باریکه غزه چه اتفاقی در حال رخ دادن است و خودشان و هیمنه اطلاعاتی و نظامی اینها شکسته شد.

امام جمعه رفسنجان گفت: طوفان الاقصی در بیخ گوش اسرائیلی‌ها انجام شد که نتوانستند بفهمند در باریکه غزه چه اتفاقی در حال رخ دادن است و خودشان و هیمنه اطلاعاتی و نظامی اینها شکسته شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: رفسنجان در مسأله موقوفات در کشور حرف اول را می‌زند و در دنیا کم‌نظیر است اما مطالبی باید مد نظر باشد؛ زمان وقف کردن از نظر اسناد مالکیتی مشکلی نباشد، رضایت خانواده و ورثه را جلب کنید و برای وقف مشورت انجام شود که برای نیازها وقف صورت گیرد.

وی به موضوع فلسطین و قیام خودجوش و انتفاضه مردم مظلوم فلسطین پرداخت و اظهار داشت: حماس یا جنبش مقاومت اسلامی جهاد خود را با دشمن صهیونیستی شروع کردند.

عسکری توضیح داد: اینکه گفته می‌شود جمهوری اسلامی این تشکیلات را راه انداخته اینگونه نیست. این سازمان در سال ۱۹۸۷ میلادی یعنی حدود ۳۶ سال قبل حماس شکل گرفته است و در اساسنامه خود هم هدف حماس آزادی تمامی خاک فلسطین اعلام شده است.

وی بیان داشت: بعد از جنگ ۶ روزه اعراب و اسرائیل که در سال ۱۹۶۷ اتفاق افتاد آن زمان اسرائیل ظرف ۶ روز بر چند کشور عربی از جمله مصر، اردن، سوریه و عراق پیروز شد. قبل از آن در سال ۱۹۵۶ طی سه روز اسرائیل کل صحرای سینا را اشغال کرد و تا کانال سوئز پیش رفت و اعلام کرد مرزهای اسرائیل از نیل تا فرات است.

امام جمعه رفسنجان افزود: اما با انتفاضه‌های مردم فلسطین راه به جایی نبردند و دیوار حائل ایجاد کردند از آن زمان تا کنون دیگر هیچ عملیات آفندی علیه اسرائیل در دنیا شکل نگرفت و همیشه اسرائیل حمله می‌کرده و دیگران دفاع می‌کردند و بعد از جریان جریان جنگ اعراب و اسرائیل عظمت کار جریان حماس را به‌خوبی می‌توانیم درک کنیم که با جریان ستمگر و خون‌آشام دفاع می‌کنند و از زیر زمین، روی زمین و هوا و دریا به اسرائیل حمله کردند و این کار خیلی بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم اولین عملیاتی هم که علیه آمریکا انجام شد حمله به پایگاه عین‌الاسد بود.

عسکری ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب از این شکست رژیم صهیوینستی به عنوان شکست غیرقابل ترمیم یاد می‌کنند. در این جریان هم ابهت نظامی اسرائیل هم ابهت نظامی آمریکا در هم شکست. از سوی دیگر دو سازمان جاسوسی در دنیا که خود را بزرگ کرده بودند ازجمله سیا و موساد، بیخ گوشش‌شان عملیاتی طراحی شد که هیچکدام مطلع نشدند.

وی اظهار داشت: این عملیات هفته‌ها زمان می‌برد تا اهداف مشخص و عملیات طراحی شود. در بیخ گوش اسرائیلی‌ها انجام شد که نتوانستند بفهمند در باریکه غزه چه اتفاقی در حال رخ دادن است و خودشان و هیمنه اطلاعاتی و نظامی اینها شکسته شد و آدم‌هایی که بحث حقوق بشر را مطرح می‌کنند اعلام کردند کسی از فلسطینی‌ها حمایت کند مجرم است.

عسکری تصریح کرد: آمریکا و انگلیس تا کنون از هیچ کشوری به اندازه صهیونیست‌ها حمایت نکردند و بدانند حماس طعم تلخ شکست را به کام اسرائیل و آمریکا خواهد ریخت.

 

برچسب ها:
سیا طوفان الاقصی موساد نماز جمعه رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :