تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 70505
تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی در رفسنجان

رئیس ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان برنامه های هفته تربیت بدنی را تشریح کرد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان برنامه های هفته تربیت بدنی را تشریح کرد.

به گزارش روراستی، علی رویگر صبح امروز در نشست خبری به‌مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی، برنامه‌های این هفته را برشمرد و اظهار کرد: برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی با برگزاری جلسه اخلاق اداری با حضور مسوولان شهرستان و روسای هیئات ورزشی آغاز و

روز پنج‌شنبه دو امدادی از امامزاده صالح شهرستان انار تا دانشگاه‌های ولیعصر(عج) و آزاد و گلباران قبور شهدای گمنام و گلباران قبور شهدای شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان رفسنجان با اشاره به اینکه ۶۷ شهید ورزشکار در شهرستان رفسنجان داریم، افزود: دیدار با برخی خانواده‌های این شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

رویگر افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در مناطق مختلف شهرستان، برپایی میز خدمت هیات‌های ورزشی در مصلی، افتتاح نمایشگاه عزت و پیشرفت ورزش شهرستان، رژه ورزشکاران در ورزشگاه تختی در روز شنبه از اهم برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی است.

وی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه بازدید از طرح‌های عمرانی ورزشی شهرستان انجام می‌شود، طرح‌های زیادی از سال ۹۳ تا ۱۴۰۰ راکد مانده بودند که از سال ۱۴۰۰ دوباره فعال شدند و پیشرفت فیزیکی خیلی خوبی دارند.

وی عنوان کرد: ۱۰ درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری ورزش استان به رفسنجان اختصاص یافت که از مجموع ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار ۲۲.۳ میلیارد برای رفسنجان است.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان اهدای خون جامعه ورزشی و اختتامیه المپیاد ورزشی محلات در روز دوشنبه و اختتامیه نمایشگاه عزت و پیشرفت در روز سه‌شنبه را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی برشمرد.

وی توضیح داد: امسال علاوه بر مرکز استان نمایشگاه عزت و پیشرفت در رفسنجان هم برگزار می‌شود‌.

رویگر در همین رابطه اضافه کرد: شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات و البسه ورزشی در این نمایشگاه حضور دارند و بخشی از نمایشگاه به صنایع دستی و غذاهای محلی اختصاص دارد.

وی متذکر شد: شرکت های برگزیده در نمایشگاه کشور شرکت می کنند‌.

برچسب ها:
رفسنجان مدیرکل ورزش و جوانان کرمان هفته تربیت بدنی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :