رؤسای ناکارآمد هیأت های ورزشی را برکنار می کنیم

  • شناسه خبر: 70529
رؤسای ناکارآمد هیأت های ورزشی را برکنار می کنیم

رئیس ورزش و جوانان رفسنجان گفت: روسای هیأت های ورزشی اگر عملکرد خوبی نداشته باشند با کسی تعارف نداریم و آنها را تغییر خواهیم داد.

رئیس ورزش و جوانان رفسنجان گفت: روسای هیأت های ورزشی اگر عملکرد خوبی نداشته باشند با کسی تعارف نداریم و آنها را تغییر خواهیم داد.

به گزارش روراستی، رئیس ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان در نشست خبری در پاسخ به پرسش های روراستی در خصوص معضل موتورهای سنگین و حوادثی که از ناحیه این موتورها رقم می خورد اظهار داشت: دوماه قبل به اتفاق نماینده مجلس و هیأت های ورزشی به تهران رفتیم. با نگاه مثبت ناظمی و معاون وزیر  مقرر شد از تجربه بعضی استانها در حوزه ساماندهی موتورسنگین ها استفاده کنیم.

وی افزود: در سه جلسه شورای فرهنگ عمومی موضوع مطرح و بعضی دوستان مخالفت کردند. اما وقتی طرح آقای ناظمی را مطرح کردیم امام جمعه ما را مکلف کردند که بررسی کنیم استان های دیگر چه کاری انجام دادند همان را انجام دهیم.

رئیس ورزش و جوانان رفسنجان، استان های یزد، فارس، اصفهان، مرکزی و آذربایجان شرقی را ذکر کرد که در خصوص موتورسنگین مشکلاتی داشتند و ادامه داد: اما حجم موتورسنگین در رفسنجان خیلی بالاتر است و برنامه ریزی کردیم و با دعوت از رئیس فدراسیون موتورسواری به رفسنجان در جلسه ای تصمیماتی گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: نصب جی پی اس و پلاک، حک کردن عکس مالک موتور و صدور مجوز ازجمله مطالبی بود که مطرح شد. همچنین مقرر شد آیین نامه ای نوشته شود و مشروط به اخذ مجوز شورای تأمین، شهرداری و مس پیست اجرا کنند.

رویگر در همین رابطه اضافه کرد: در صورتی که افراد ثبت نام کردند و کارت گرفتند حق استفاده در سطح شهر ندارند و موتور یا یدک کش به پیست هدایت شده و پس از پایان مانورها با یدک کش به مبدا منتقل خواهد شد.

وی متذکر شد: قرار شد پس از پایان هفته تربیت بدنی به اتفاق رئیس هیات اتومبیلرانی به اصفهان برویم و بازدید کنیم و برنامه‌های این استان را به شورای تامین استان ارجاع داده تا نسبت به ساماندهی موتورهای سنگین تصمیم نهایی گرفته شود.

رویگر در بحث ورود سیاسیون به ورزش توضیح داد: از کسانی که بتوانیم از موقعیت اجتماعی شان کمک بگیریم استفاده می کنیم و بعضا ضرر نکردیم به جز چند مورد که در حال تغییر آنان هستیم.

وی تأکید کرد: روسای هیأت های ورزشی اگر عملکرد خوبی نداشته باشند با کسی تعارف نداریم و آنها را تغییر خواهیم داد.

رویگر در باره ورود اتباع به سالن های ورزشی و سرویس دادن به آنان در مقابل محرومیت بچه های ایرانی از سالن های ورزشی به دلیل شلوغی ناشی از حضور اتباع در توضیحاتی گفت: سالن داران به فکر درآمد هستند. اما من با ماده ۸۸ و ۲۷ مخالف هستم با نمایندگان مجلس صحبت کردم تجدیدنظری در خصوص این طرح انجام دهند. طرح خوبی نیست و موجب نابودی ورزش می شود. در حال رایزنی هستم بتوانیم سالن ها را از بخش خصوصی گرفته و به هیات های ورزشی واگذار کنیم.

 

برچسب ها:
موتورسنگین هیأت های ورزشی ورزش و جوانان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • Assfg

    در یکی از روستاهای های حاشیه شهر(حمیدآباد و مهدی اباد)چند سالی میشه که یک وقت سالن داریم؛ هیچ خدماتی نداره فقط پول میگیره هرکی هم پول بده سالن میدن افغانی ها میان پنجاه نفری یک سانس میگیرن ار سر و ته وقت قبلی بعدی میزنن و محیط رو به کثیف ترین نوع ممکن رها میکنن چون با خانواده هستیم معضلی شده ضمنا اینقد در تمیز کردن و یا شستن کف سالن ها کوتاهی شده که تمام کف پوش ها از بین برده یعتی اون فرد نه وقت ها رو مدیریت میکنه نه تجهیزات رو تعمیر نگه داری میکنن نه تمیز میکنن و،‌...... فقط و فقط پول میگیره