نماینده مجلس: انتصاب افراد برای رزومه سازی نباشد!/ بوی مهندسی انتخابات به مشام می رسد

  • شناسه خبر: 70688
نماینده مجلس: انتصاب افراد برای رزومه سازی نباشد!/ بوی مهندسی انتخابات به مشام می رسد

نماینده رفسنجان و انار در مجلس گفت: مسؤولان در انتصاب افراد، رزومه سازی را کنار بگذارند و فردی انتخاب کنند که هدفش خدمت به مردم باشد.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس گفت: مسؤولان در انتصاب افراد، رزومه سازی را کنار بگذارند و فردی انتخاب کنند که هدفش خدمت به مردم باشد.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس عصر یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در نشست خبری در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر تغییر و تحولات در مناصب سیاسی و موضع نماینده در خصوص انتصاب معاون سیاسی فرماندار و اخیرا دعوت از معتمدین و بعد انتخاب هیأت اجرایی که احتمال مهندسی انتخابات می رود، اظهار کرد: مهندسی انتخابات استشمام می شود اما اینکه به نفع چه کسی مهندسی می شود برای من معماست.

وی ادامه داد: گاهی مهندسی انتخابات برای یک کاندیدای خاص است و از جهت سلبی، اما هنوز از نظر ایجابی مشخص نیست و به جایی نرسیدم که با چه هدفی مهندسی می شود.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس اذعان داشت: انتصاباتی که در شهر صورت می گیرد به نظر می رسد بر اساس تجربه و کارشناس بودن فرد نیست بلکه هدف رزومه سازی برای افراد است. فردی که یک ماه دیگر قرار است بازنشسته شود آیا مسؤولانی که وی را منصوب کردند، از این موضوع اطلاع ندارند؟

وی اضافه کرد: باید کمک کنیم افرادی که خدوم هستند، کار را می شناسند و برای خدمت به مردم وسط میدان می آیند، منصوب گردند.

جلالی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در عزل و نصب ها دخالت نمی کنیم اما مورد مشورت هم قرار نمی گیریم.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    اقای جلالی از روز اول که به عنوان نماینده رفسنجان انتخاب شدید به دوستان گفتم این اقا تقوی لسانی ندارد ولی الن متوجه شدم شما هیچگونه تقوایی ندارید اون اقایانی که قسم میخوردن اشهد بالله شما زندگی زاهدانه ای دارید الان بدانند مدل ماشین شما بالاتر رفته ویک طبقه شیک به منزل خود در قم اضافه نموده اید و... انشالله اینبار مردم رفسنجان یک نماینده ابرومند در شان رفسنجان انتخاب نمایند که حتما شما نیستید ای مگس عرصه گیتی نه جولانگه توسن عرض خود مبیری وزخمت ما میداری

    علی

    بنظرم اگه دلتون بحال این شهر میسوزد خودتون کاندیدا نشوید

    علی

    آقای جلالی عزیز شما اصلا فرد متعهدی نیستید، زیرا که رفسنجان یک شهر کشاورزی صنعتی است و نشان بی تعهدی شما همین که جنابعالی در هیچ کدام از این دو مورد هیچ تخصصی ندارید ای کاش در کشور ما متخصصین متعهد نماینده شوند

    علی

    متاسفانه سایت تحلیلی روراستی هم کاملا سوگیری کرده و نظرات افرادی که همسوی او نیستند رو منتشر نمیکنه

    ع ع

    آخه جناب مثلا نماینده، توی این ۴ سال چه گلی بر سر مردم رفسنجان زدی که باز هم میخوای با این حرفای صدتا یه غازت رای جمع کنی؟!!

    اسد

    یکی از موارد مهندسی انتخابات اینطوریه که با رد صلاحیت رقبا بدون رقیب جدی بمونی

    Assfg

    وو نهایتا هم تشکر ویژه از رسانه شفاف و روراست روراستی برای درج همه نظر ها....

    Assfg

    آقای جلالی طیف وسیعی از اطرافیان خود را در مناسب مهم و تاثیر گذاری مرتبط با مجتمع سرچشمه جا داده فردی بوده که صنعتی ترین سابقه اش سم پاشی درخت پسته بوده شده مدیر وسیع ترین ناحیه تجاری صنعتی شمال استان یا مداحی که رئیس یکی از گلوگاه های تصمیم ساز مجتمع شده و غیر از فعالیت مذهبی در این سال‌ها عملکردی نداشته و مثال های بسیار بارز دیگر کاش ایشان دیگر ژست" انتصاب بر اساس سابقه و عملکرد " نمی‌گرفت لااقل جای ولایت مداری هاشان دیگر نمی سوخت هزار افسوس و وای بر حال شهر مان و مردم مظلومش