بدهی باشگاه مس به پیمانکار پروژه هتل ۲ ساله شد

  • شناسه خبر: 70712
بدهی باشگاه مس به پیمانکار پروژه هتل ۲ ساله شد

پیمانکاران پروژه هتل باشگاه مس رفسنجان از عدم پرداخت بدهی باشگاه گلایه کرد و گفت: از سال ۱۴۰۰ که وارد این پروژه شدیم زیر بار قرض رفتم و باشگاه هم تاکنون یک ریال بابت مطالبه پرداخت نکرده است.

پیمانکار پروژه هتل باشگاه مس رفسنجان از عدم پرداخت بدهی باشگاه گلایه کرد و گفت: از سال ۱۴۰۰ که وارد این پروژه شدیم زیر بار قرض رفتم و باشگاه هم یک ریال بابت مطالبه پرداخت نکرده است.
به گزارش روراستی، دیماه سال ۱۴۰۰ در دوران مدیریت زیندنی در باشگاه مس ساختمان خوابگاه دانشجویان ولیعصر(عج) در خیابان عدالت به اجاره این باشگاه درآمد تا در بحث هتلینگ مورد استفاده تیم های باشگاه مس قرار گیرد و کار بهسازی و بازسازی این ساختمان شروع شد ولی پولی به پیمانکار پرداخت نشد.
با تغییر مدیرعامل باشگاه، قرار شد پول پرداخت کنند اما خبری نشد و پیمانکار خواست وسایل و کارگران را از سر پروژه ببرد و کار را نیمه کاره رها کنند.
پیمانکار عنوان می کند: مدیرعامل جدید باشگاه درخواست کرد کار را ادامه دهیم پول پرداخت می کنند بعد از یک هفته گفتند بروید پول از مدیرعامل قبلی(زیندینی) بگیرید.
وی ادامه می دهد: در زمان پورمحمدی چند روزی تعطیل کردیم. پورمحمدی برای سرکشی از پروژه آمد و ابراز رضایت کرد و دوباره گفت ادامه دهید تعطیل نکنید، گفتیم وسیله باید بخریم گفتند بخرید ما پرداخت می کنیم.
وی عنوان می کند: بیش از ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از زمان آقای پورمحمدی طلب داریم و تا ۲۹ اسفند خبری از پول نشد برای اینکه پول کارگران، بنا، جوشکار و برقکار را بپردازم مجبور شدم طلاهای همسر و فرزندانم را بفروشم تا حداقل شب عید را بگذرانند.بعد از عید تا اردیبهشت خبری نشد تا اینکه گفتند فاکتور بیاورید پولتان پرداخت می شود.فاکتور بردیم گفتند باید آقای زیندینی امضا کند، با این حال آقای زیندینی فاکتورهای مربوط به پورحمدی را هم امضا کرد و نامه را برای شرکت مس زدند که پول بدهند اما از برج ۳ تا الان یک ریال ندادند.
وی با بیان اینکه حساب هایم مسدود و ماشینم توقیف شده است، گفت: ۸ ماه درگیر این قضیه هستم که بتوانیم هزینه وسایلی مانند کاشی، لوازم بهداشتی و دیگر موارد که از اصناف شهرستان خریداری کردیم بپردازیم اما موفق نشده ایم و باشگاه هم بی خیال شده است.
این پیمانکار خاطرنشان کرد: باشگاه بایستی همانطور که طلب بازیکنان خود را می پردازد به فکر پرداخت پول پیمانکاری که زیرساخت ها را آماده می کند هم باشد.
وی در ادامه سخنانش به این موضوع اشاره کرد که برای ساخت طبقه چهارم مجوز نمی دادند، که شهردار با آقای پورمحمدی سر پروژه آمد و در آن بازدید هم مجوز طبقه چهارم صادر شد، گفت: علیرغم اینکه طبقه چهارم را هم اجرا کردیم پولی دریافت نکردیم.از مدیرعامل صندوق بازنشستگی و سایر مسؤولان باشگاه درخواست داریم این موضوع را تعیین تکلیف کنند تا بیش از این شرمنده همسر و فرزندان کارگران نباشیم و بتوانیم مشکلاتی که در این مدت روی هم تلنبار شده را حل کنیم.
به گفته پیمانکار مجموع بدهی باشگاه ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان می باشد. مُسؤولان باشگاه در صورت پرداخت و تعیین تکلیف این وضعیت، به تکمیل این پروژه نیز کمک خواهند کرد.

برچسب ها:
باشگاه مس رفسنجان بدهی باشگاه خوابگاه دانشجویان هتل عئالت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :