روشن شدن تکلیف دانش آموزی که تلفن همراه به مدرسه برد؛ اخراج شد

  • شناسه خبر: 70800
روشن شدن تکلیف دانش آموزی که تلفن همراه به مدرسه برد؛ اخراج شد

دانش آموزی که با خودش تلفن همراه به مدرسه برده و با برخورد معلمش مواجه شده بود، از مدرسه اخراج شد.

دانش آموزی که با خودش تلفن همراه به مدرسه برده و با برخورد معلمش مواجه شده بود، از مدرسه اخراج شد.
به گزارش روراستی، در ادامه پیگیری ها در خصوص ماجرای دانش آموزی که توسط معلمش در مدرسه کتک خورده و از دفتر به بیرون پرت شده بود، مادر بزرگ این دانش آموز برای بازبینی دوربین های مدرسه جهت روشن شدن اصل ماجرا، به آموزش و پرورش مراجعه کرد اما موفق نشد.
وی عنوان کرد: با حضور در آموزش و پرورش گفتیم حق ماست که دوربین های مدرسه را بازبینی کنیم که اگر واقعا نوه من مقصر هست از معلمان مدرسه عذرخواهی کنیم.
وی افزود: اما رئیس آموزش و پرورش با برخورد تند گفت نمی شود و از ما خواستند از طریق دادگستری اقدام کنیم تا مجوز بازبینی دوربین ها را بگیریم.
این خانم ادامه داد: دادگستری رفتن دردسرها و معطلی های خودش را دارد و از طریق اداره کل استان اقدام می کنیم شاید ماجرا روشن شود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان در این سن دیگر بچه نیستند که جلوی همکلاسی ها کتک بخورند چراکه غرورشان می شکند، معلم ها اگر خطایی هم می بینند گذشت کنند تا دانش آموز انگیزه اش را برای رفتن به مدرسه از دست ندهد.
مادر بزرگ این دانش آموز یادآور شد: در حال حاضر نوه ام را اخراج کرده اند و بلاتکلیف است، اما از او خواستیم در مدرسه شبانه نامنویسی کند تا حداقل بتواند دیپلم بگیرد و زحمات ۱۱ ساله اش هدر نرود.

برچسب ها:
اخراج دانش آموز برخورد فیزیکی دانش آموز دوربین های مدرسه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اریا

    باید دوربینها کنترل بشه در این موارد آموزش و پرورش نباید معطل مجوز باشه تا مقصر پیدا بشه متاسفانه آموزش و پرورش ی مشت...تو ژاپن چهار یا پنج سال فقط نحوه درست زندگی کردنو به بچه یاد میدن بعضی چیزا رو خوبه از اونا یا بگیریم.....در حقیقت باید بشه اداره پرورش و اموزش

    Ali

    آموزش پرورش نیست متاسفانه گفتیم معلم‌های مدارس خصوصی پول میگیرن نمره پایان ترم میدن پایه بچه ضعیف میشه کسی نگفت خرت به چند

    سیاوش

    متاسفانه اداره آموزش و پرورش شهرستان با آن چیزی که باید باشد، خیلی فاصله دارد