تجمع معلمان خرید خدمت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 70873
تجمع معلمان خرید خدمت در رفسنجان

جمعی از معلمان خرید خدمتی در رفسنجان در اعتراض به عدم پرداخت حقوق، مزایا و بیمه و در مجموع تبدیل وضعیت برای چندمین بار تجمع کرده و خواستار رسیدگی به مطالبات شان شدند.

جمعی از معلمان خرید خدمتی در رفسنجان در اعتراض به عدم پرداخت حقوق، مزایا و بیمه و در مجموع تبدیل وضعیت برای چندمین بار تجمع کرده و خواستار رسیدگی به مطالبات شان شدند.

به گزارش روراستی، جمعی از معلمان خرید خدمت در اعتراض به عدم پرداخت حقوق قانونیشان مدت هاست که به فرمانداری، اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره آموزش و پرورش رفسنجان مراجعه می کنند اما به نتیجه نمی رسند و در تازه ترین اعتراض خود امروز مقابل فرمانداری حضور یافته اما همچنان قول مکاتبه و نامه نگاری گرفتند و دست خالی برگشتند.
یکی از این معلمان در توضیحاتی گفت: همکاران از هشت تا ۱۰ سال سابقه کار دارند و همپای معلمان رسمی در مدارس خدمت می کنند اما پای حقوق و مزایا و بیمه که میرسد ما را نادیده می گیرند و میگویند خرید خدمت هستید.
وی ادامه داد: سه ماه از سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ طلب داریم و یک ماه از سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و امسال که هنوز یک ریال حقوق دریافت نکرده ایم.
این معلم افزود: معلمانی هستند که ده سال در مدارس دولتی خدمت می کنند، مدرسه و خانواده ها خیلی از عملکردشان راضی هستند اما مورد بی مهری قرار گرفته ایم.
وی خاطرنشان کرد: ما باید تبدیل وضعیت شویم، ده سال از عمر و جوانی مان را پای مدرسه گذاشتیم اما آینده ای نداریم. مسؤولان اگر نمی توانند کار ما را در مدارس درست کنند به عنوان غرامت یک شغل دیگری برایمان در نظر بگیرند و یا در شرکت مس کاری برایمان دست و پا کنند.
این معلم با سابقه عنوان داشت: چوب تخلفاتی که صورت می گیرد را چرا باید قشر معلم بخورد، استانداری و اداره کل آموزش و پرورش استان هم کاری برای ما انجام نداد.از زمانی که ما و همکاران مان شروع به کار کردیم هشت، ۹ نسل تربیت شده، دانش آموزان ما کلاس هشتم هستند اما ما همچنان در سایه بی محبتی ها از حقوق و مزایای قانونی مان عقب هستیم.
وی تصریح کرد: امروز به فرمانداری مراجعه کردیم ابتدا نمی خواستند اجازه ورود بدهند اما بالاخره اجازه دادند و فرماندار قول نامه نگاری داد که فکر نمی کنیم این بار هم به نتیجه برسد.
وی یادآور شد: در حال حاضر ما ۴۸ معلم رفسنجانی هستیم که با این مشکل مواجه ایم و خواستار تبدیل وضعیت هستیم.

برچسب ها:
اعتراض به عدم پرداخت حقوق تجمع معلمان فرمانداری رفسنجان معلمان خرید خدمات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اریا

    خیالتون راحت باششع دنیا دار مکافاته..برفرض اینکه نعوذالله آخرت رو انکار کنید خیالتون راحت باششع ظلمی بکنید دوباره به خودتون ورمیگرده دوبرابر ظلمی کردید ازدست میدید..هیچ یک از انسانها در این کره خاکی نسبت به هم دیگه هیچ برتری ندارند همه برابر و یکسانند

    Assfg

    جناب روراستی! قبلنا جرات درج نظرات رو داشتی چی شد؟ به خواسته تون رسیدین و مطالبه گری تموم شد؟

    Assfg

    رفقای حضرات سیاسی رو نشوندن به گلوگاه های حیاتی مجتمع. نیرو انسانی رو هم با امور نظارت جذب میکنن تا بتونن هر غلطی میخوان بفرماییند که نهایتا بشه این اش شعله قلم کار موجود فعلی..... ارگان ها و نهاد های سطح شهرستان هم که مثه دزد های سر گردنه فقط واسه خودشون و بروکراسی غلط خودشون از جیب مجتمع خرج میکنن و با این مدل اداره امور دیگه جایی واسه مطالبه خدمات اجتماعی واقعی برای مردم عادی نمیمونه نهایتا هر چند سالی واسه رای جمع کردن بعضی حضرات برخی پروژه ها تعریف میشه و اجرا رو هم میدن به دوستان حضرات صاحب رای ، در اخر هم هیچ کار فیزیکی انجام نمیشه ...... این نتیجه حضور افراد منافق و یا کوتوله در مناصب مهم و کلیدی سیاسی واقعا دردناکه

    Assfg

    بس که مدیران ارشد استان و شهرستان از طرف مجتمع سرچشمه در راستای ماست مالی کم کاری ها و ترک فعل های خودشون خرج کردن که واسه این معلم بزرگوار و سایر همکاران زحمت کششان هم این ذهنیت غلط ایجاد شده که " اگر نمیتوانند کار ما را درست کنن برای ما در شرکت مس شغل دست پا کنن" وای بر این مسئولان دوهزاری که ...‌اخه اولا جای معلم کف خیابونه یا توی کلاس ؟!؟ ثانیا مگه هر جا هر گندی زدین چرا مجتمع شده نقطه پوشش واستون ؟!؟ اینقد از این دست کارها کردن که دیگه داخل مجتمع نیروی کار داره کیمیا میشه از هر گوشه و هر جا هر پارتی داری هر اشنایی هر اسیب دیده ای هر زخم خورده رو چپوندین داخل مجتمع با ۱۶۰۰۰ نیرو واسه انجام یک شغل صنعتی ساده چهارتا نیرو به درد بخور گیر نمیاد چهار روز دیگه تولید مجتمع هم با این گ...ه کاری هاتون تعطیل میشه