مقایسه مطالبه گری مدیران رفسنجان و شهربابک؛ تفاوت از زمین تا آسمان است

  • شناسه خبر: 71006
مقایسه مطالبه گری مدیران رفسنجان و شهربابک؛ تفاوت از زمین تا آسمان است

با مطالعه اخبار دیدار مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با مسؤولان رفسنجان و شهربابک در دو جلسه مجزا و مقایسه این جلسات، به ضعف مطالبه گری مسؤولان رفسنجان پی می بریم.

با مطالعه اخبار دیدار مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با مسؤولان شهربابک و رفسنجان در دو جلسه مجزا و مقایسه این جلسات، به ضعف مطالبه گری مسؤولان رفسنجان پی می بریم.
به گزارش روراستی، صبح روز چهارشنبه ۲۴ آبان خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با مسؤولان شهربابک دیدار کرد و عصر همان روز نیز به دیدار مسؤولان شهرستان رفسنجان آمد..
اما با نگاهی به اخباری که از دو شهرستان در صفحات مجازی دو مجتمع مس شهربابک و مس سرچشمه منتشر شده و مطالبه گری که مسؤولان دو شهرستان داشتند، به ضعف مطالبه گری مسؤولان رفسنجان پی می بریم.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در شهربابک در خصوص طرح های توسعه مجتمع مس شهربابک مطالبی مطرح نموده و از ایجاد ۵ هزار شغل در آینده ای نزدیک در این مجتمع یاد کرده و نسبت به اولویت اشتغال بومی ها تأکید کرده است.
وی همچنین از طرح شبکه فاضلاب سخن به میان آورده و عنوان داشته است که این طرح با بیش از هفت هزار میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام است.
در این نشست مسؤولان دغدغه های فرهنگی و مشکلات زیست محیطی شهرستان از جمله تملک روستاهای مجاور مجتمع، مشکل دامداران، چالش آب شرب و… را مطرح کردند و خرمی شاد نیز خواهان اولویت بندی این مسائل برای حل آنان در راستای مسؤولیت های اجتماعی مس شده است.
اما بر اساس گزارشی که در صفحه مجازی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مشاهده می کنیم، فقط “نشستیم و گفتیم و برخاستیم” در واقع از مطالبه گری که باید مسؤولان داشته باشند خبری نیست.
رفسنجان دارای بیشترین ذخایر مس در ایران است و تمام مجتمع هایی که در کشور ایجاد شده و تمام معادن مس همه با پول و سرمایه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به سرانجام رسیده اند اما این رفتار مدیران مس در خور شأن مردم رفسنجان نیست و در واقع از ضعف مطالبه گری مدیران شهرستان رفسنجان سوءاستفاده می کنند و رفسنجان علیرغم داشتن این ثروت عظیم اما مانند یک منطقه محروم و کم برخوردار با مشکلات فراوان در حوزه اشتغال، راهها، مدارس، محیط زیست، بهداشت و درمان و … دست و پنجه نرم می کند.
حالا با ورود رئیس دادگستری رفسنجان به موضوع مسؤولیت های اجتماعی مس و تاباندن نور امید در دل مردم این شهرستان، امیدواریم این مطالبه گری به نتیجه رسیده و رفسنجان به جایگاه واقعی خود برسد.

 

 

برچسب ها:
مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مدیران رفسنجانی مسئولیت اجتماعی مطالبه گری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یاس

    چرا واقعا به حق خودمون قانع نیستیم! خب این جایگاه رو میتونست یکی دیگه بگیره که شغل و درآمدی نداره با این اوضاع اقتصادی و تورم یکم هوای همدیگه رو داشته باشیم. افراد تحصیل کرده بیکار زیادی داریم که باید خرج خانواده بدن لطفا حمایتگر باشید

    Hamed

    بادرود خدمت شما مهربانان. شهرک هزار واحدی کارکنان مس سرچشمه دررفسنجان سیستم فاضلاب مرکزی دارد وتلاش میکنند چاه جذبی برایش حفر کنند که البته ساکنین نخواهندگذاشت..حالا شهرستان شهر بابک با پول مس رفسنجان به سیستم فاضلاب خواهد رسید .شما بفرمایید مسئولان رفسنجانی مترسک سر خرمنو جالیزن یا درخواب بی تدبیری