۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در رفسنجان کشف شد

  • شناسه خبر: 71049
۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در رفسنجان کشف شد

فرمانده انتظامی رفسنجان از اجرای طرحی با کشف ۱۲هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی رفسنجان از اجرای طرحی با کشف ۱۲هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش روراستی،  سرهنگ اکبر نجفی»در این خصوص اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی رفسنجان در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت ۴ منزل مسکونی را که اقدام به نگهداری و توزیع سوخت خارج از شبکه توزیع می‌نمودند را شناسایی و مقادیری سوخت قاچاق کشف کردند.

وی افزود: در ادامه این طرح کنترل محور‌های مواصلاتی هم با اعزام تیم‌هایی در دستور کار قرار گرفت که در این راستا ۷ دستگاه خودروی سواری که اقدام به حمل سوخت قاچاق می‌کردند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به استمرار این طرح، اذعان داشت: در این طرح ۱۱ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و سوخت‌های کشف شده نیز با تحویل به شرکت پخش فراورده‌های نفتی به چرخه توزیع سالم بازگشتند.

محموله سوخت قاچاق نفت سفید از اصفهان به مقصد  نرسید
کشف ۳۱ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در بم
سرهنگ سلیمانی فرمانده انتظامی بم گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی این شهرستان ضمن پایش محور بم _زاهدان یک دستگاه تانکر حمل سوخت را جهت بررسی متوقف کردند در بازرسی از این تانکر ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفیدبا بار نامه جعلی  کشف شد . سرهنگ‌سلیمانی افزود:این محموله قاچاق نفت سفید از استان اصفهان بارگیری و به مقصد استان سیستان بلوچستان در حرکت بود در محور بم توقیف و  راننده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب ها:
سوخت خارج از شبکه توزیع سوخت قاچاق کشف سوخت نیروی انتظامی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :