سهم هر پرستار رفسنجانی در یک سال گذشته، پرستاری از ۱۴۴ بیمار بود

  • شناسه خبر: 71054
سهم هر پرستار رفسنجانی در یک سال گذشته، پرستاری از ۱۴۴ بیمار بود

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: در یک سال گذشته از تعداد ۱۲۰۰  پرستار شاغل در دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان هر پرستار ۱۴۴ بیمار را پرستاری کرده است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: در یک سال گذشته از تعداد ۱۲۰۰  پرستار شاغل در دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان هر پرستار ۱۴۴ بیمار را پرستاری کرده است.

به گزارش روراستی، دکتر وحیدمحمدی شاهرخی در مراسم گرامیداشت روز پرستار که صبح امروز در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری برگزار شد، ضمن تبریک روز پرستار، پرستاری را حرفه انسانی و اسلامی دانست و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی “هر حرکت  پرستار  یک حسنه است و پرستار باید به جایگاه خود آگاه باشد ” به وصف جایگاه والای حضرت زینب (س)، نزد شیعیان پرداخت و اظهار کرد: نامگذاری روز پرستار و جایگاه ویژه پرستار قابل وصف نیست و هیچ وجه مادی نمی‌تواند این جایگاه را ارزش گذاری کند.

محمدی شاهرخی با اشاره به این امر که مقام معظم رهبری دستور موکد دادند تا کارانه پرستاران در قبال کار آن ها و نظام کارآمد و در سطح بالاتری مانند گروه پزشکی پرداخت شود ادامه داد: این اتفاق رقم خورد اما متاسفانه آنچنان که باید و مورد رضای مقام معظم رهبری بود، صورت نگرفت و امسال این اتفاق افتاد.  شروع این امر را باید مبارک دانست.

محمدی شاهرخی از انجام مکاتبات دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان با وزارتخانه برای بررسی مشکلات این دانشگاه خبر داد و گفت: به تمام مشکلات پرستاران واقف هستم و قدردان تمام زحمات پرستاران نیز هستم.

او ادامه داد: در سالی که گذشت تعداد بیماران بستری در بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب  ۲۹ هزارنفر در بخش، ۵هزار نفر در اورژانس و تعداد  ۱۲۰ هزار نفر نیز به درمانگاه این بیمارستان مراجعه کرده اند؛ همچنین تعداد ۵ هزار نفر در بیمارستان مرادی بستری
که تعداد ۸ هزارو ۲۵۰ نفر به اورژانس و ۸۵ هزار نفر به درمانگاه مراجعه کرده اند. که با حضور ۱۲۰۰ پرستار شاغل در دانشگاه هر پرستار ۱۴۴ بیمار را پرستاری نموده است.

وی در پایان یاد شهدای سلامت و به خصوص شهیده سلامت رفسنجان زهرا حسن رمضانی را گرامی داشت و حملات ناجوانمردانه اسراییل به بیمارستان های غزه را غیر انسانی و پایان این حکومت شیطانی خواند که خطوط قرمز انسانی را زیر پا گذاشته است.

برچسب ها:
پرستار روز پرستار علوم پزشکی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    آقای دکتر شاهرخی اولا از این هزار و دویست نفر سیصد نفر در بخش های اداری و دفتر مرکزی هستند. دوما. مبلغ کارانه پرستاران کمتر از قبل شده حتی از سه سال پیش هم کمتر شده. متاسفانه شما در زمینه زیرساخت بیمارستان و تجهیزات جدید هم هیچ کاری نمی‌کنید. فقط شعار