ابراز شرمندگی الهامی/فکر نمی کردم این همه موقعیت از دست بدهیم

  • شناسه خبر: 71061
ابراز شرمندگی الهامی/فکر نمی کردم این همه موقعیت از دست بدهیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مقابل نفت آبادان تمام راه ها را امتحان کردیم، اما نتیجه ای که برایمان ماند شرمندگی مقابل هواداران بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مقابل نفت آبادان تمام راه ها را امتحان کردیم، اما نتیجه ای که برایمان ماند شرمندگی مقابل هواداران بود.

به گزارش روراستی، ساکت الهامی پس از شکست ۲ بر صفر مس رفسنجان مقابل نفت آبادان در هفته یازدهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: این برد را به نفت و ویسی و بازیکنان شان تبریک می گویم. به داوری هم خسته نباشید می گویم که بی نقص بودند. در مورد بازی حرفی نمانده است که بخواهم بگویم تمام راه ها را برای گلزنی امتحان کردیم، اما نشد. خیلی فرصت ها را از دست دادیم و نمی دانم دلیلش چه بود. شرایطی که فکر می‌کردم برایمان رقم بخورد، اما نخورد. نتیجه ای که برایمان ماند شرمندگی مقابل رسانه ها و هواداران بود. جز معذرت خواهی چیزی برایمان نمانده است.

وی در مورد اینکه چرا بعد از تعویض ها عقب نشینی کردید، گفت: ما عقب نشستیم؟ قبل از گل خوردن هم چند موقعیت داشتیم. در نیمه دوم خیلی هم بهتر بودیم. به هرحال دیگر یک مواقعی نمی توانید کاری کنید. فوتبال خوبی بازی کردیم و نمی توانم به بازیکنان گلایه کنم و من مقصرم. وقتی تیم می‌بازد تیم بد است، همه چیز بد است و تعویض ها هم بد می شود و سر دسته بدها هم من هستم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه ویسی گفته است نفت شانس آورد که گل نخورد و شما عملکرد شهباززاده را چطور می بینید و آیا به دردتان خورده است یا خیر، گفت: اسم شخص خاصی را نباید بیاوریم. او بعد از مدت ها بازی کرد و مثل بقیه بازی کرد. و فکر نمی کنم بدتر از بقیه باشد. در ضربات آخر مشکل داشتیم و قبول دارم. اگر توپ های آخرمان وارد دروازه می شد، نتیجه فراتر از اینها بود. فکر نمی‌کنم انقدر موقعیت گیرمان بیاید و نتوانستیم استفاده کنیم. برای نیم فصل همه تیم ها خودشان را تقویت می‌کنند و ما هم همینطور. لیست ما پر است، اما شرایط به گونه ای است که من هم باید اعاده حیثیت بکنم.

وی ادامه داد: وقتی تیمی که انقدر مالک توپ است باید توپ هایش هم وارد گل شود. من مسوول فنی تیم هستم و در همه باخت ها در نشست ها حاضر شدم و الان هم مقصرم. از بازیکنان هم عذرخواهی می‌کنم، شاید باید یک راه دیگری را هم انتخاب می‌کردیم و نکردیم. اگر الان به نشست نمی آمدم، آدم نامردی بودم. امروز تیمم نبرد، اما فوتبالی که می خواستیم بازی کردیم، منتها نتبجه به سود ما نشد. این چیزی از ارزش های نفت کم نمی‌کند و ما هم باید دوباره شروع کنیم. حالا باید از سپاهان و پرسپولیس امتیاز بگیریم. امیدوارم بچه ها این شرایط را درک کنند.

وی در مورد اینکه آینده مس را با این نتایج  چطور پیش بینی می‌کنید، گفت: امروز شرایط بر بر وفق مراد ما نبود، اما برای آینده باید حواس جمع جلو برویم. مسیر سختی پیش رویمان است و این مسیر را خودمان سخت کردیم و نباید اینطور می‌شد. بازی هایی که باید امتیاز می گرفتیم، نگرفتیم و باید از این به بعد امتیازات را به قولی از دهن شیر بیرون بکشیم.

برچسب ها:
ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان نفت آبادان هفته یازدهم لیگ برتر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :