رکورد پرسپولیس شکسته شد/ باختن که این همه پاس نمی‌خواست!

  • شناسه خبر: 71127
رکورد پرسپولیس شکسته شد/ باختن که این همه پاس نمی‌خواست!

رکورد بالاترین تعداد پاس در تاریخ لیگ برتر که متعلق به پرسپولیس بود توسط تیم ساکت الهامی شکسته شد.

رکورد بالاترین تعداد پاس در تاریخ لیگ برتر که متعلق به پرسپولیس بود توسط تیم ساکت الهامی شکسته شد.

به گزارش روراستی، در هفته یازدهم بازی‌های لیگ برتر، رکورد تعداد پاس در این رقابت‌ها شکسته شد و در بازی مس رفسنجان و صنعت‌نفت آماری به ثبت رسید که در ۵سال اخیر بی‌سابقه بوده است. تیم مس با هدایت ساکت الهامی در این مسابقه ۸۲۰پاس ردوبدل کرد که رکورد جدیدی در لیگ برتر ایران است. جالب اینکه مس با وجود این رکوردشکنی نتوانست حریفش را ببرد و در مقابل صنعت‌نفت قعر جدولی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

در بازی این دو تیم مس رفسنجان با وجود ۸۲۰پاس به امید گل ۱.۳۱ رسید و در مقابلش آبادانی‌ها فقط با ۲۲۶پاس به امید گل ۱.۴۷ رسیدند و ۲گل هم زدند که برای پیروزی بر تیم میزبان کافی بود.

پیش از اینکه مس رفسنجان با پاس‌های پرتعدادش در این مسابقه رکورددار شود، رکورد بالاترین تعداد پاس در لیگ ایران متعلق به پرسپولیس بود که همین فصل گذشته در بازی با پیکان ۷۵۰پاس ردوبدل کرد. بعد از این دو رکورد، سومین حدنصاب بالا متعلق به سپاهانی‌ها است که به رکورد ۷۴۳پاس رسیده‌اند و جالب این است که اینجا هم ردپای آبادانی‌ها دیده می‌شود و این رکورد سال گذشته در مصاف با تیم صنعت‌نفت به دست آمده است.

بنابراین در حال حاضر ۳رکورد برتر در زمینه تعداد پاس به ترتیب متعلق به تیم‌هایی است که تحت هدایت ساکت الهامی، یحیی گل‌محمدی و ژوزه مورایس بازی کرده‌اند. اگرچه این رکوردشکنی آخر خیلی محکم‌تر و قاطع‌تر رخ داده و رکورد را به اندازه ۷۰پاس ارتقا داده است./همشهری آنلاین

برچسب ها:
در تاریخ لیگ برتر رکورد بالاترین تعداد پاس مس رفسنجان نفت آبادان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :