فعالیت ۷۰ صندوق قرض الحسنه مردم یار در رفسنجان

  • شناسه خبر: 71130
فعالیت ۷۰ صندوق قرض الحسنه مردم یار در رفسنجان

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: اثرگذارترین عرصه که سپاه کار کرده در بحث محرومیت‌زدایی است، در همین زمینه بیش از ۷۰  صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یار را فعال کردیم و چهار صندوق تعاونی تولید و توزیع را نیز اضافه کردیم.

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: اثرگذارترین عرصه که سپاه کار کرده در بحث محرومیت‌زدایی است، در همین زمینه بیش از ۷۰  صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یار را فعال کردیم و چهار صندوق تعاونی تولید و توزیع را نیز اضافه کردیم.

به گزارش روراستی، محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان عصر امروز در نشست خبری به‌مناسبت هفته بسیج در سالن مائده سپاه با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ قبل از آنکه جنگ تحمیلی علیه ایران آغاز شود، امام راحل آینده‌نگری کردند و فرمان تاسیس بسیج را صادر فرمودند.

فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان ادامه داد: در چهل‌وچهار سالی که از تاسیس بسیج می‌گذرد، کارنامه درخشانی از بسیج می‌بینیم.

پساوند عنوان داشت: بسیج جمله ما می‌توانیم را عملیاتی کرد و واقعیت شیرینی بود که آن را لمس کردیم.

وی تصریح کرد: بسیج با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به نظام داشته است و در این چهار دهه مایه امنیت کشور بوده و با عملکرد خود توانست لبخند را بر لب امامین انقلاب بنشاند.

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: بسیج مکتب انسان‌سازی است که نمونه آن شهید حججی‌ها، آرمان علی‌وردی‌ها و بسیاری از شهدایی‌ست که در این مکتب تربیت شدند و تفکر بسیجی در سراسر جهان بروز کرده است.

پساوند خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور کارکردن با تفکر بسیجی و با اراده کار کردن است، تفکری که سردار سلیمانی شروع کرد و با این تفکر مکتب شهید سلیمانی را رقم زد.

وی ابراز داشت: امروز تفکر بسیجی موجب شده ذلت و حقارت تاریخی رژیم منحوس صهیونیستی را ببینیم.

فرمانده سپاه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از عملکرد یکساله بسیج رفسنجان ارائه کرد و عنوان داشت: متناسب با بیانیه گام دوم سند اعتلای بسیج در سازمان بسیج تدوین شد و برنامه ده ساله بسیج در این سند تنظیم شده که بر اساس طرح اعتلا ۱۱ عرصه را تعریف کردیم.

وی اضافه کرد: مسابقات قرآنی با حضور ۳ هزار و ۴۲۰ شرکت‌کننده در عرصه قرآنی برگزار شد و در بحث عرصه امنیتی گردان‌های رزمی و کوثر در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند و گشت‌های رضویون در بحث امنیت پایدار به نیروهای انتظامی کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز ما با دشمن در بحث فضای مجازی نیز هست، افزود: متناسب با ابزار دشمن ابزار لازم را برنامه‌ریزی کردیم و قدرتمند وارد شدیم و گردان‌های سایبری حوزه‌محور را سازماندهی کردیم.

پساوند خاطرنشان کرد: اثرگذارترین عرصه که سپاه کار کرده در بحث محرومیت‌زدایی است، در همین زمینه بیش از ۷۰  صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یار را فعال کردیم و چهار صندوق تعاونی تولید و توزیع را نیز اضافه کردیم.

وی از پرداخت ۶۸ مورد وام اشتغالزایی به مبلغ بیش از ۴ میلیارد تومان خبر داد و فعالیت گرو‌های جهادی را یادآور شد‌.

برچسب ها:
بسیج سپاه رفسنجان صندوق قرض الحسنه هفته بسیج
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :