محدودیت شغلی برای اتباع در رفسنجان اعلام شد

  • شناسه خبر: 71164
محدودیت شغلی برای اتباع در رفسنجان اعلام شد

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان درباره محدودیت شغلی اتباع بیگانه توضیحاتی ارائه کرد.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان درباره محدودیت شغلی اتباع بیگانه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روراستی، مجید دهقانی عصر هشتم آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتباع خارجی مجاز در رفسنجان که دارای کارت شناسایی و کارت اشتغال هستند، فقط می‌توانند در سه رسته شغلی کوره‌پزخانه‌ها، کارهای ساختمانی و کارگاه‌های کشاورزی مشغول باشند و فعالیت آن‌ها در صنوف ممنوع است.

وی با بیان این‌که اتباع بیگانه غیرمجاز باید طرد شوند و کشور ایران را ترک کنند، افزود: به‌کارگیری اتباع بیگانه مجاز هم منوط به داشتن کارت شناسایی و کارت اشتغال است.

دهقانی ادامه داد: کارت شناسایی و کارت اشتغال از حوزه دفاتر کفالت اتباع خارجی صادر می‌شود که افرادی که دارای کارت شناسایی هستند مجاز شناخته می‌شوند و برای کسب درآمد هم باید کارت اشتغال از این دفاتر دریافت کنند تا بتوانند به کار گمارده شوند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان تأکید کرد: کارفرمایانی که اتباع بیگانه را در غیر از این مشاغل به کار گیرند، باید جریمه‌های سنگین پرداخت کنند.

برچسب ها:
اتباع افغانستانی اتباع غیر مجاز دفاتر کفالت اتباع خارجی محدودیت شغلی مهمانشهر رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اریا

    کدوم خری میره تو کوره کارکنه؟بندازین بیرون همرو راحتمون کنید یا ایقد قانونای مضخرفی نگذارید لطفا..فک کنم دولت به کمبود بودجه خورده🤣همه ما از فساد در ادارات زیر نظر دولت خبر داریم مردم که بلانسبت بز نیستن که