پلمب ۲واحد معدنی شن و ماسه در رفسنجان

  • شناسه خبر: 71239
پلمب ۲واحد معدنی شن و ماسه در رفسنجان

تخلفات معدنی شن و ماسه در رفسنجان پای معاون دادستان رفسنجان را به معادن باز کرد

تخلفات معدنی شن و ماسه در رفسنجان پای معاون دادستان رفسنجان را به معادن باز کرد

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان رفسنجان در ادامه بازدید سرزده گشت صیانت از حقوق عامه ۲واحد صنعتی شن وماسه در رفسنجان بدلیل عدم رعایت نکات ایمنی،استانداردسازی،زیست محیطی ،منابع طبیعی،بهداشتی ،تخلفات تعزیراتی و… پلمپ شدند.

محمد قریب معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان به همراه نمایندگانی از اداره نظارت براماکن عمومی، معاونت بهداشتی،اداره استاندارد،تعزیرات حکومتی ،صمت و رئیس اداره محیط زیست و منابع طبیعی در بازدید صبح امروز حضور داشتند.
قریب در این بازدید گفت:گشت صیانت از حقوق عامه به صورت سرزده از تمامی واحدهای صنعتی، تولیدی وهمه اصناف بازدید خواهد کرد وبدون اغماض برخورد قانونی انجام می گیرد.در تلاش هستیم این بازدیدها را بیشتر از پیش انجام دهیم.

این مقام قضایی در این گشت با تاکید این موضوع افزود: گشت و پایش مستمر محدوده معادن شن و ماسه شهرستان ادامه دارد ودر صورت برخورد با موارد تخلف و آلودگی نسبت به جلوگیری از ادامه فعالیت اینگونه واحدها اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از منابع پیگیری‌ها، گزارشات مردمی است، گفت: بازدیدهای ما به‌صورت سرزده در زمان و مکان نامعلوم انجام می‌شود، بنابراین به کلیه واحدهایی که به هر نحو به مردم خدمت رسانی انجام می دهند نیز تذکر جدی می‌دهیم که نسبت به رعایت حقوق همشهریان خود با پایبندی به وظایف قانونی صنفی، تعزیراتی و بهداشتی اقدام کنند چرا که در غیر این صورت با برخورد جدی دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان مواجه خواهند شد.

برچسب ها:
بالا رفتن قیمت شن و ماسه تخلفات معدن شن و ماسه معاون دادستان رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :