بخشنامه هایی که راه جوانان به سمت ورزش را می بندد

  • شناسه خبر: 71367
بخشنامه هایی که راه جوانان به سمت ورزش را می بندد

واگذاری اماکن ورزش و جوانان در رفسنجان به بخش خصوصی برای درآمدزایی برای اداره ورزش و جوانان و افزایش اجاره بهای آنها به ضرر بچه های ورزشکار و ورزش دوست بوده چراکه بعضا هزینه استفاده از سالن های ورزشی را ندارند و به تفریحات دیگر گرایش پیدا می کنند

واگذاری اماکن ورزش و جوانان در رفسنجان به بخش خصوصی برای درآمدزایی برای اداره ورزش و جوانان و افزایش اجاره بهای آنها به ضرر بچه های ورزشکار و ورزش دوست بوده چراکه بعضا هزینه استفاده از سالن های ورزشی را ندارند و به تفریحات دیگر گرایش پیدا می کنند.
به گزارش روراستی، اماکن ورزشی رفسنجان که به بخش خصوصی واگذار شدند طبق بخشنامه وزارت ورزش و جوانان و اداره کل استان از خردادماه به میزان حدود ۵۰ درصد افزایش اجاره بها داشته اند.
این افزایش اجاره بالتبع در افزایش دریافتی سالن ها و اماکن ورزشی از ورزشکاران می انجامد که ممکن است ریزش هم داشته باشند.
با توجه به مشکلات اقتصادی و افزایش هزینه اماکن ورزشی، جوانان و نوجوانانی که می‌خواهند اوقات فراغت خود را با ورزش پر کنند، انگیزه‌ خود را از دست می‌دهند و گرایش به تفریحات دیگر که ممکن است ناسالم هم باشند، پیدا می کنند.
نکته مهم اینکه ورزش و جوانان که یک ارگان دولتی است و با مسائل و مشکلات آشناست چرا نباید این موضوع را مدنظر قرار دهد و به جای حمایت از نسل جوان و نوجوان که بیشتر به سمت ورزش روی بیاورند، بخشنامه هایی صادر می کند که عکس آن نتیجه می دهد.
امیدواریم متولیان امر ورزش برای این موضوع تدبیر کنند.

برچسب ها:
اجاره اماکن ورزشی افزایش 50 درصدی ورزش و جوانان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :