حسین یکتا: همه چشم ها برای «حاج قاسم» گریه کردند

  • شناسه خبر: 71396
حسین یکتا: همه چشم ها برای «حاج قاسم» گریه کردند

راوی دفاع مقدس گفت: حاج‌قاسم به ولایت چَشم گفت و همه چشم‌ها برایش گریه کردند. مبنای عالم ولایت است.

راوی دفاع مقدس گفت: حاج‌قاسم به ولایت چَشم گفت و همه چشم‌ها برایش گریه کردند. مبنای عالم ولایت است.

به گزارش روراستی، حسین یکتا عصر امروز در آیین باشکوه تشییع سه شهید گمنام دفاع مقدس در خیابان انقلاب رفسنجان اظهار کرد: کرمان بعد از شهادت حاج‌قاسم جزو شهرهای زیارتی شد. یک پاسدار آفتاب خورده کرمانی کاری کرد که پرچم در دنیا بالا رفت.

وی افزود: امروز این شهیدان گمنام که نمی‌دانیم پدر و مادر و خواهر و برادرشان کیست و اهل کدام شهر و دیار هستند، همه‌ی رفسنجانی‌ها را به خیابان کشاندند، آدم برکتی که می‌گویند این‌ها هستند..

راوی دفاع مقدس بیان داشت: جنگ تمام شد؛ عده‌ای رفتند شهید را پیدا کنند حین تفحص شهید شدند یکی رفت فیلم بگیرد که چکار می‌کنند، حین فیلمبرداری شهید شد و شد آوینی سید شهیدان اهل قلم.خیلی‌ها راهیان نوری شدند تا ببینند شلمچه چه خبر است، راوی شدند و در اثر این زیارت دهه شصتی‌هایی درست شد که مدافعان حرم این استان و یاران حاج‌قاسم شدند.

وی با اشاره به اینکه یک روز امام(ره) فرمودند مزار شهدا دارالشفاست، ادامه داد: مریض لاعلاج روحی بعد از زیارت حاج قاسم حالش خوب می‌شود. امروز هرکس حالش خوب نیست بهشت زهرا می‌رود حالش خوب می‌شود.

این راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهیدان گمنام اگر نظر کنند اثر خواهد کرد، آنها واسطه فیض بین ما و حضرت زهرا(س) هستند.

وی به تشییع غواص‌های دست بسته اشاره و بیان داشت: وسط جنگ امام راحل فرمودند سال‌ها باید بگذرد تا جایگاه شهیدان ما روشن شود.

این یادگار جبهه و جنگ ابراز کرد:  ایران در حال آماده‌کردن لجستیک ظهور است و ولایت‌پذیری امام مهدی(عج) را بی‌چون و چرا باید با حضرت آقا تمرین کنیم.

یکتا اظهار داشت: حاج‌قاسم به ولایت چَشم گفت و همه چشم‌ها برایش گریه کردند. مبنای عالم ولایت است.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :