توقیف ۲ محموله خطرناک بنزین قاچاق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 71599
توقیف ۲ محموله خطرناک بنزین قاچاق در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: ۲ دستگاه خودروی سواری حامل هزارو ۴۵۰ لیتر بنزین قاچاق قبل از اینکه راهی جاده شوند شناسایی و توقیف شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: ۲ دستگاه خودروی سواری حامل هزار و ۴۵۰ لیتر بنزین قاچاق قبل از اینکه راهی جاده شوند شناسایی و توقیف شدند.

به گزارش روراستی، سرهنگ اکبر نجفی پیرامون این موضوع اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال بنزین قاچاق توسط ۲ دستگاه خودروی سواری از یک منزل روستایی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ شهید حسینی پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از این موضوع محل مذکور را پس از هماهنگی قضایی مورد بازرسی قرار دادند که در این بازرسی مقدار ۱۴۵۰ لیتر بنزین قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف و ۲ دستگاه خودروی سواری توقیف شدند.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به دستگیری و معرفی ۲ متهم به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: مهمترین نتیجه سرعت عمل و اقدامات اطلاعاتی پلیس، جلوگیری از انتقال این محموله فوق العاده خطرناک سوخت با خودروهای شخصی بود که قطعا جان خود این افراد و دیگر رانندگان را با خطر جدی مواجه می ساخت.

 

برچسب ها:
توقیف محموله بنزین قاچاق سوخت نیروی انتظامی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :