بازخوانی فتنه ۸۸ برای نسل نو ضروری است

  • شناسه خبر: 71602
بازخوانی فتنه ۸۸ برای نسل نو ضروری است

عضو هیأت علمی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: جریان فتنه ۸۸ حتما باید برای نسل نو بازخوانی شود و برای کسانی که در آن دوران بودند، یادآوری گردد.

عضو هیأت علمی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: جریان فتنه ۸۸ حتما باید برای نسل نو بازخوانی شود و برای کسانی که در آن دوران بودند، یادآوری گردد.

به گزارش روراستی، مصطفی هادوی‌نژاد صبح امروز در اجتماع مردم این شهر به‌مناسبت گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در مسجد جامع برگزار شد، اظهار کرد: سال ۸۸ هوای نفس شعله را برافروخته کرد و از درون فتنه ایجاد شد.

وی عنوان کرد: ۱۴ سال پیش این فتنه رخ داد و این جریان حتما باید برای نسل نو بازخوانی شود و برای کسانی که در آن دوران بودند، یادآوری شود.

استاد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان بیان داشت: انتخابات در کشور ما ریشه در مردم‌سالاری دینی دارد. پدیده نو و مترقی که هیچ مدل مشابهی نداشته است.

وی اضافه کرد: دو بلوک شرق و غرب که یکی متلاشی شد و دیگری هم که نفس‌های آخرش را می‌کشد یک رقیب بزرگی مقابل خودشان دیدند و سالها برما گذشت و فتنه‌ها کردند. اما جمهوری اسلامی انقلابی یگانه در دنیاست که اصل خودش را به رای عمومی گذاشت و تقریبا هرسال انتخابات داشتیم حتی در سخت‌ترین شرایط نظام یعنی در جنگ تحمیلی انتخابات متوقف نشدند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در فتنه برنامه‌ریزی کرد که قدم اول مردم شرکت نکنند، قدم دوم اگر شرکت کردند کسی انتخاب شود که باب طبع ما باشد. هنوز انتخابات برگزار نشده بود، در داخل تقلب را عنوان می‌کردند. دشمنان دیدند خط خوبی‌ست روی آن سرمایه‌گذاری کردند.

هادوی‌نژاد افزود: نزدیک انتخابات مناظره‌ها برگزار شد برای اولین‌بار در جمهوری اسلامی مناظره‌هایی برگزار کردیم که آماج تهمت‌ها شد و اینطور افسارگسیخته یکدیگر را مورد عتاب قرار دادند و با هم برخورد کردند که حضرت آقا بعدا ابراز گلایه کردند.

وی ابراز داشت: انتخابات ۲۲ خرداد برگزار شد وهنوز انتخابات تمام نشده بود یکی از نامزدها در کنفرانس خبری رسما اعلام کرد برنده انتخابات هستم در حالی که مردم هنوز در حال رای دادن بودند. نه در آن شب بلکه پیش‌تر با مجله تایم هم مصاحبه کرده بود و این حرف را زده بود.  وقتی آرا شمارش شد جو ملتهب شد نصاب بی‌نظیری در انتخابات ما گذاشته شد، ۸۵ درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند.

عضو هیأت علمی دانشگاه ولیعصر(عج) ادامه داد: جشن بزرگ بود که ناگه بذر کینه و شبهه‌ای که در ذهن‌هاکاشته شده بود بروز کرد، بانک‌ها را آتش زدند، ایستگاه‌های اتوبوس را آتش زدند و کشتاری رقم خورد. چادر از سر ناموس مردم کشیدند چند ماهی گذشت باطن‌ها ظاهر شد و شعار این شد که انتخابات بهانه‌ است اصل نظام نشانه است. روز قدس نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند عکس امام را پاره کردند شمشیرها را برای ولایت فقیه از رو کشیدند.

آمریکا هم پشت دشمنان کشور بود و حمایت علنی خود را اعلام کرده بود و آقا فرمودند این دستکش مخملی روی دستان چدنی است و جو غبارآلود بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در هشت سال جنگ سرمایه وجودی و ذخیره ما جوانان عزیزمان یعنی شهدا هستند و نسل جدید ما امروز دنبال تابوت شهدا گریه می‌کند اما اگر آبروی نظام را بردند چه باید کنیم. این خیانت است.

هادوی‌نژاد با اشاه به اینکه ۹ دی با حضور مردم فتنه‌ها خنثی و یوم‌الله شد، تصریح کرد:  اما رفتار نانجیبانه کسانی که در مقابل جمهوریت نظام ایستادند و خودشان صف‌‌شان را از صف مردم جدا کردندقابل پذیرش نبود و  رهبر انقلاب برخی از اینها را مطلقا نپذیرفتند و فتنه را خط قرمز نظام دانستند.

 

برچسب ها:
9 دی بصیرت فتنه 88 هادوی نژاد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :