از اعتراف به فعال بودن در انجمن حجتیه رفسنجان تا انکار ….+ سند

  • شناسه خبر: 71604
از اعتراف به فعال بودن در انجمن حجتیه رفسنجان تا انکار ….+ سند

حسین صفری که خود و تعددادی افراد دیگر را از فعالین انجمن حجتیه در کتابش معرفی کرده است، که قبلا به آن پرداخته شد؛ می بینیم با کمال تعجب بعضی از دوستان او منکر این موضوع شده اند.

حسین صفری که خود و تعددادی افراد دیگر را از فعالین انجمن حجتیه در کتابش معرفی کرده است، که قبلا به آن پرداخته شد؛ می بینیم با کمال تعجب بعضی از دوستان او منکر این موضوع شده اند.
به گزارش روراستی، حسین صفری در کتابی که نوشته ( انقلاب اسلامی در رفسنجان) ، خود و تعدادی افراد دیگر را از فعالین انجمن حجتیه معرفی کرده است.اما دوستان وی اذعان می کنند که وی عضو این انجمن نیست.
حال به یکی از اشخاصی که نگارنده (حسین صفری) در کتابش از آن به عنوان فعال انجمن حجتیه نام برده (حاج علی هنرمند که از فرهنگیان قدیمی رفسنجان بوده است) اشاره می کنیم و چند نکته را متذکر می شویم تا ضمن یادآوری به دوستان نامبرده توجه مسئولان را نیز به این مستندات جلب نماییم.
سال ۹۸ آقای صفری اعضا جلسه قرآن موسوم به جلسه سه شنبه ها که با تعدادی از فرهنگیان برگزار می کنند، را به کرمان و منزل همان حاج علی هنرمند می برد که بر اساس اظهارات اعضای حاضر در آن جلسه، آقای هنرمند بعد از قرائت قرآن و احادیث چندین بار از آقای حلبی  (موسس انجمن حجتیه) به عنوان آیت الله حلبی و حاج آقا حلبی نام برده است.
اعضای این جلسه بعد از صرف شام به رفسنجان بر می گردند

لازم به ذکر است علی هنرمند در زمان همه گیری ویروس کرونا فوت شد
آقای صفری در مصاحبه ای که سال ۱۴۰۰ با یکی از سایت های استان کرمان انجام داده از وی بنام حاج شیخ علی هنرمند! که از اعضا شناخته شده انجمن بوده است یاد می کند و نقش محوری انقلابیون و فرهنگیان را داشته است. در صورتی که وی روحانی نبوده و یک فرد معمولی بوده است.

سوالی که ذهن همه را درگیر می کند این است که قضایا نشان دهنده چیست؟ آیا نشان دهنده این نیست که هنوز این ارتباطات با انجمن حجتیه و حمایت های نامبرده از انجمن حجتیه پابرجاست؟
ان شاالله مطالب دیگری که موجود و در دست است را برای روشن شدن افکار عمومی منتشر خواهیم کرد.

 

 

برچسب ها:
انجمن حجتیه حسین صفری شیخ علی هنرمند فعالین انجمن حجتیه در رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اریا

    ما از گروه های انقلابی بیشتر ضربه خوردیم و دیدیم تا انجمن حجتیه...بر صورت نقاب دین دارید در خفا به ریش ما مردم می‌خندین..ما مردم با انجمن حجتیه هیچ مشکلی نداریم

    هادی صالح زاده

    اگر راست می گویید جرم وجنایت وکارهای غیر قانونی این انجمن را شرح دهید ،چند تا اسم که سند نشد،

    هادی صالح زاده

    با سلام منظور شما از تکرار این خبر چیست ،چه چیزی را می خواهید ثابت کنید ،قبلا جواب شما را داده ام ،قصد تخریب چه کسی را دارید شرم آور است، به جای اخبار مفید این خبرهایی می‌گذارید، کار انجمن حجتیه دررفسنجان پخش اعلامیه های امام خمینی بوده وبرگزاری جلسات قرائت قرآن، ومبارزه با فرقه های بهایی، واقعا باید بگویم نام خبر گزاری روراستی را به کج راستی تغییر دهید