اقدام به موقع دادستان رفسنجان مانع از حفر چاه غیرمجاز در یک مجموعه فرهنگی شد

  • شناسه خبر: 71775
اقدام به موقع دادستان رفسنجان مانع از حفر چاه غیرمجاز در یک مجموعه فرهنگی شد

در حالی که در یک مجموعه فرهنگی در شهر رفسنجان اقدام به حفاری غیرمجاز یک حلقه چاه شده بود با ورود به موقع دادستان رفسنجان، از این کار غیرقانونی جلوگیری شد.

در حالی که در یک مجموعه فرهنگی در شهر رفسنجان اقدام به حفاری غیرمجاز یک حلقه چاه شده بود با ورود به موقع دادستان رفسنجان، از این کار غیرقانونی جلوگیری شد.
به گزارش روراستی، طی سالهای گذشته یکی از مجموعه های فرهنگی عام المنفعه شهر رفسنجان که به صورت غیرمجاز خط انتقال آب داشت، توسط دادستان قبل حدود ۶۰ متر از این خط جمع آوری و پلمب گردید.
طی چند روز گذشته مجددا یک دستگاه حفاری در این مجموعه در حال حفر یک حلقه چاه بوده که خوشبختانه با هوشیاری رئیس منابع آب و ورود به موقع دادستان محترم این چاه پلمب شده است.

در این اوضاع کم آبی و کاهش کیفیت آب های زیر زمینی که کشاورزان را با مشکل جدی مواجه کرده است. اینکه یک فرد با نفوذی که دارد بخواهد بدون مجوز اقدام به حفر چاه و کشیدن منابع آبی کند، بی عدالتی است.
در حالی که کشاورزان رفسنجانی به سختی و با طی روال قانونی بسیار طولانی و زمان بر اجازه جابه جایی نهایت ۱۰۰ متری یک چاه کشاورزی را می گیرند بی قانونی این فرد جای تعجب دارد.

در حالی که بر اساس قانون اجازه انتقال آب از حوزه ای به حوزه دیگر به کسی داده نمی شود و حتی در یک مورد در رفسنجان از یک چاه تلمبه که با چاه تلمبه دیگر که فاصله انها تنها یک خیابان ده متری است از انتقال اب جلوگیری شده، انتقال آب به بهانه انتقال پساب یک مجموعه به طول ۱۴ کیلومتر آن هم از دل کوچه ها و خیابان ها و بستر رودخانه، دور از انصاف و عین بی عدالتی است.
اگر این مجموعه نیاز به آب دارد بحثی نیست، اما مجموعه های دیگری هم در این شهر از جمله مجوعه های آبی و ورزشگاه مس به آب نیاز دارند و اگر قرار است حفاری‌ای صورت بگیرد باید عدالت برقرار شود.و به آن ها نیز مجوز حفر چاه جهت تامین نیاز اب این مجموعه ها داده شود

حال که دستگاه قضائی به خوبی ورود کرده تا جلوی این اقدام غیرقانونی گرفته شود، انتظار می رود خط انتقال ۱۴ کیلومتری که به صورت غیر قانونی از این مجموعه به سمت باغات کشاورزی پسته می رود نیز جمع آوری شود، چرا که حتی اگر انتقالی هم صورت نگیرد که می گیرد، شائبه ایجاد می شود و کشاورزان آن را عین بی عدالتی می دانند.

از دستگاه محترم قضائی که در موضوعات مختلف انقلابی ورود کرده و امیدآفرینی می کنند قدردانی می کنیم چرا که تمام این برخوردها در راستای منافع مردم است.

برچسب ها:
اداره منابع آب انتقال غیر فانونی آب دادستان رفسنجان مافیای آب مجموعه فرهنگی عام المنفعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :