امام جمعه رفسنجان: هیچکس حق ندارد از امکانات دولتی و زمان اداری صرف نامزدهای انتخاباتی کند

  • شناسه خبر: 71781
امام جمعه رفسنجان: هیچکس حق ندارد از امکانات دولتی و زمان اداری صرف نامزدهای انتخاباتی کند

امام جمعه رفسنجان گفت: به هیچ عنوان از امکانات دولتی و وقت اداری برای نامزدهای انتخاباتی استفاده نشود.

امام جمعه رفسنجان گفت: به هیچ عنوان از امکانات دولتی و وقت اداری برای نامزدهای انتخاباتی استفاده نشود.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با گرامیداشت عملیات کربلای ۵ اظهار داشت: تعامل دستگاه‌های اجرایی از ضرورت‌هایی‌ست که به آن تاکید می‌شود.

وی ادامه داد: امیدآفرینی برای مردم در عمل و با حل مشکلات مردم ارزشمند است، بنابراین مسؤولان با تمام توان برای بازکردن گر‌ه‌های مردم تلاش کنند تا امید در دل مردم ایجاد شود.

عسکری در ادامه به موضوع انتخابات پرداخت و ابراز داشت: به هیچ عنوان از امکانات دولتی برای نامزدها استفاده نشود. وی خاطرنشان کرد: در مسائل اجرایی گرفتار روزمرگی شدن هیچ پیشرفتی ایجاد نمی‌کند بلکه باید برای آینده برنامه داشت، آینده‌نگری موجب پیشرفت و توسعه می‌شود و یکی از آفت‌های مدیریت که هم به مدیر هم به سازمان صدمه می‌زند گرفتار روزمرگی شدن است.

وی عنوان کرد: گاهی یک تخلف مالی اندک، ضربه سنگینی به نظام می‌زند، بنابراین باید مدیران در مسائل مالی حساسیت فوق‌العاده داشته باشند.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز اظهار داشت: در این روزها که فضای شهرستان معطر به عطر شهداست، شهیدان گمنام، شهید ارتش و شهدای مراسم حاج‌قاسم، تعامل دستگاه‌ها موجب شد مراسم باشکوه و در خور شان شهدا برگزار شود و مردم نیز سنگ‌تمام گذاشتند.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: امسال سال انتخابات است، چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را داریم و قله کار مشارکت است. بایستی بسترسازی را به گونه‌ای انجام دهیم حداکثر مشارکت رقم بخورد.

وی با تاکید بر جلب اعتماد عمومی و احترام به اصل بی‌طرفی، افزود: مسؤولان از شبهه ایجاد شدن پرهیز کنند. فرماندار ویژه رفسنجان در ادامه پروژه‌های دهه فجر را امیدآفرین دانست و اضافه کرد: طرح انتقال آب خلیج‌فارس ۷۰ درصد پیشرفت دارد که امیدواریم به دهه فجر برسد.

رضایی به بحث جاده‌ها پرداخت و گفت: از سال قبل جاده داوران نزدیک به ۳ کیلومتر پیش رفته است و مابقی با توجه به جلسه‌ای که در استانداری برگزار شد وارد فاز اجرایی می‌شود، برای جاده نوق هم تصمیماتی گرفته شده که قبل از سال ۱۴۰۳، ۱۸ کیلومتر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان مراعات مردم را داشته باشند و از حاشیه‌سازی پرهیز کنند.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان امکانات دولتی انتخابات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :