نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده های دست نیافتنی پرهیز کنند

  • شناسه خبر: 71798
نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده های دست نیافتنی پرهیز کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: وی بر پرهیز از وعده‌های دست نیافتنی از سوی نامزدهای انتخاباتی تأکید و ابراز کرد: اگر کسی چنین وعده‌هایی می‌دهد بدانید که وی صلاحیت ندارد.

امام جمعه رفسنجان گفت: وی بر پرهیز از وعده‌های دست نیافتنی از سوی نامزدهای انتخاباتی تأکید و ابراز کرد: اگر کسی چنین وعده‌هایی می‌دهد بدانید که وی صلاحیت ندارد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که در مصلی امام خامنه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: ماه رجب ماه پرفضیلتی است که باید از فضائل آن بهره کافی را ببریم.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: امروز جمعه ۲۲ دی مصادف با سالروز شهادت دکتر مسعود علی‌محمدی داشمند هسته‌ای که توسط صهیونیست‌ها ترور شد و به شهادت رسید و روز گذشته مصادف بود با شهادت احمدی‌روشن که سال ۱۳۹۰ با ترور به شهادت رسید. درست است این سرمایه‌های ما را گرفتند اما از قطره‌قطره خون این شهدا دانشمندان دیگری آمدند و امروز دنیای استکبار برای اینکه جلوی رشد ما را بگیرند ایستاده است.

وی افزود: بعد از شهادت دانشمندان هسته‌ای ما بعضی دانشجویان تغییر رشته دادند و در مسأله فیزیک و فیزیک هسته‌ای ورود کردند.

عسکری تصریح کرد: در پی شکست‌های میدانی و شکست‌های سیاسی که آمریکا و انگلیس در حمایت از رژیم صهیونیستی داشتند امروز صبح این دو کشور به یمن حمله کردند و چندین منطقه را مورد هدف قرار دادند که مطمئنا در این جنایات آمریکا و انگلیس و هم‌پیمانان آنها نتیجه‌‌ای جز شکست برایشان نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و انگلیس به‌دنبال شکست‌هایی که در غزه خوردند دنبال انحراف افکار عمومی هستند و آمدند در عراق، یمن، سوریه، لبنان و ایران توطئه‌ها و ترورهایی انجام دادند، افزود: جنایت تروریستی کرمان در راستای همین شکست‌ها در غزه بود.

عسکری خاطرنشان کرد: وقتی آمریکایی‌ها هم در صحنه هم در افکار عمومی دنیا شکست خوردند و اکنون که شکایت آفریقا مطرح شده و ۴۰۰ نفر از بزرگان و دانشمندان یهودی که در اراضی اشغالی ساکن هستند، از شکایت آفریقای جنوبی حمایت کردند که صهونیست‌ها به‌عنوان آدم‌کش اقدام‌شان جنایت جنگی است، دینگونه دست به حمله به یمن زدند.

وی ابراز داشت: وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد نیازمند تشکیل دولت مستقل فلسطین هستیم در حالی که تا به‌حال از کوچ فلسطینی‌ها به صحرای سینا سخن می‌گفتند.

عسکری در ادامه به انتخابات پرداخت و گفت: همه باید خودمان را برای شناسایی و شناساندن افراد بهتر، متدین‌تر و لایق‌تر و اصلح آماده کنیم.

وی بر پرهیز از وعده‌های دست نیافتنی از سوی نامزدهای انتخاباتی تأکید و ابراز کرد: اگر کسی چنین وعده‌هایی می‌دهد بدانید که وی صلاحیت ندارد.

عسکری پرهیز از دوقطبی کردن جامعه که یکی از اهدف دشمنان است را نیز متذکر شد و گفت: دشمن می‌خواهد بین  مردم دشمنی و ضدیت ایجاد شود.

وی تأکید کرد: عدم حضور مردم در انتخابات راهبرد سیاسی دشمنان است که باید مراقب باشیم و با مشارکت حداکثری دشمنان را ناکام بگذاریم.

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انتخابات نامزدهای انتخاباتی نماز جمعه وعده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :