تشکیل کارگروه رصد و کنترل فضای مجازی ویژه برخورد با تخلفات انتخاباتی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 71876
تشکیل کارگروه رصد و کنترل فضای مجازی ویژه برخورد با تخلفات انتخاباتی در رفسنجان

رییس دادگستری شهرستان رفسنجان از تشکیل کارگروه رصد و کنترل فضای مجازی در راستای ‍‍‍‍‍پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در این شهرستان خبرداد.

رییس دادگستری شهرستان رفسنجان از تشکیل کارگروه رصد و کنترل فضای مجازی در راستای ‍‍‍‍‍پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش روراستی، حسین رمضانی زاده در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان رفسنجان اظهار داشت:طبق مفاد ماده ۱۷ قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، به منظور پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی، شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم در قوه قضائیه و شوراهای پیشگیری در سطح استان ها و شهرستان ها تشکیل می شوند.

این مقام قضایی ادامه داد: شوراهای پیشگیری وظیفه دارند راهبردها، برنامه ها، تدابیر و سایر اقدامات لازم را در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی ارائه و پیگیری نمایند و در همین راستا جلسات شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان تا زمان انتخابات تشکیل و جرائم و تخلفات انتخاباتی در حوزه شهرستان رصد و پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم، کنترل فضای مجازی می باشد اظهار داشت: بر همین مبنا کارگروه رصد و کنترل فضای مجازی با محوریت دادسرای رفسنجان تشکیل شده و طبق قوانین و ضوابط موجود ضمن احترام به دیدگاه ها ، نظرات و انتقادات سازنده و قانونی اشخاص در بستر فضای مجازی با رویکرد حضور حداکثری مردم در انتخابات ، در راستای رعایت قوانین و احترام به حقوق اشخاص ، پیگیری قانونی و قضایی در خصوص جرائم و تخلفات ارتکابی در بستر فضای مجازی از طرف دستگاه قضایی انجام خواهد شد.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد:تمامی نامزدها و کاندیداهای انتخابات پیش رو، باید رعایت ضوابط و قوانین و همچنین رعایت انصاف و بیان واقعیت ها با رویکرد حضور حداکثری و اعتمادسازی را در نظر داشته باشند و ضرورت دارد اقدامات موثر و خدمات انجام شده توسط مسئولین علیرغم وجود مشکلات متعدد نیز به خوبی در جامعه متبلور و به اطلاع مردم برسد.

برچسب ها:
انتخاب رفسنجان فضای مجازی کارگروه رصد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    قابل توجه مسئولان رسیدگی به تخلفات انتخاباتی، از حالا به بهانه روز پدر دارند تبلیغات میکنن همراه با نام ونام خانوادگی چرا برخورد قانونی نمی شود