تشریح جزییات پیداشدن پیکر بی جان جوان مفقودی در ارتفاعات داوران

  • شناسه خبر: 71919
تشریح جزییات پیداشدن پیکر بی جان جوان مفقودی در ارتفاعات داوران

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان رفسنجان گفت: پیکر جوان ۲۱ ساله‌ای که روز گذشته در ارتفاعات داوران مفقود شده بود، امروز پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان رفسنجان گفت: پیکر بی جان جوان ۲۱ ساله‌ای که روز گذشته در ارتفاعات داوران مفقود شده بود، امروز پیدا شد.

به گزارش روراستی، حسن امینی‌رنجبر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: روز گذشته در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه طی تماس با جمعیت هلال‌احمر مبنی بر مفقودشدن یک جوان ۲۱ ساله در ارتفاعات داوران، تیم امدادونجات جمعیت با هماهنگی به منطقه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان رفسنجان افزود: به همراه تیم امدادونجات کوهستان مرکز استان، بومی‌ها، دهیاری و هیأت کوهنوردی شروع به جستجو کردیم که شهر امروز حدود ساعت ۱۲ پیکر وی توسط هلی‌شات  پیدا شد.

وی افزود: این جوان متأسفانه در شیار کوه و ارتفاعات بالا گرفتار شده بود که همین امر سبب مشکل در پیداشدنش شده بود و هم‌اکنون تیم امداد کوهستان در حال صعود به منطقه است تا پیکر وی را به پایین منتقل کنند.

امینی‌رنجبر اضافه کرد: منطقه بسیار صعب‌العبور بوده و تا پیکر بی جان این جوان به پایین منتقل شود مدت زمان زیادی طول می‌کشد.

وی متذکر شد: در این عملیات، چندین دستگاه هلی‌شات، چهار تیم از شهرستان، تیم امداد کوهستان از استان کرمان حضور داشتند.

 

برچسب ها:
جوان رفسنجانی کوه های داوران مفقودی هلال احمر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :