چرا غالب سیاست بازان از آگاه سازی مردم هراس دارند

  • شناسه خبر: 71989
چرا غالب سیاست بازان از آگاه سازی مردم هراس دارند

برخی از نفوذی های به اصطلاح سیاسی منافع خود را در جهل مردم می بینند و بر همین اساس از هرگونه آگاه سازی جامعه در هراسند، چراکه منفعتشان در ندانستن مردم است.

برخی از نفوذی های به اصطلاح سیاسی منافع خود را در جهل مردم می بینند و بر همین اساس از هرگونه آگاه سازی جامعه در هراسند، چراکه منفعتشان در ندانستن مردم است.

به گزارش روراستی، بالارفتن سطح فکری و آگاهی مردم از ادعاهایی ست که برخی به آن اشاره می کنند حال آنکه به وقت عمل اغلب آنان از دانستن مردم هراس دارند.

طبق قانون مطبوعات، رسانه مسئولیت خطیر آگاه سازی جامعه و روشنگری و بصیرت افزایی دارد و در این راستا هنگامی که پرقدرت و مجدانه وارد می شود، برخی از نفوذی ها آن را بر نمی‌تابند، زیرا آنان دوست دارند در مواردی مردم در جهل کامل به سر ببرند و کسی از نوع نفوذ فکری و عملی آنها مطلع نشود چراکه منافعشان به خطر می افتد.

این در حالی ست که اسلام به دنبال رشد فکری و آگاهسازی و بصیرت افزایی کل جامعه بشری ست تا آنکه سره از ناسره تشخیص داده شود و افرادی را مردم با دید باز بر مسند مدیریت جامعه بنشانند که آن جامعه به هدف اصلی خدا و اسلام که همان تکامل بشری ست، برسد.

متأسفانه افرادی را می بینیم که همچنان دنبال قدرت، ثروت، زور و زر می‌باشند، لذا تا زمانی که مردم به آگاهی کامل نرسند و در بعضی موارد جاهل باشند، آنها می‌توانند همچنان موج سواری کرده و ماهی خود را از این آب گل آلود صید کنند و جایگاه خود را حفظ نمایند.

افرادی هستند که ادعا می کنند کارشان و فکرشان برای خداست، در واقع در عمل به گونه دیگری هستند، لذا می بینیم پس از پایان مسؤولیت به هیچ وجه راضی به پایین آمدن از اریکه قدرت نیستند، اینها به دنبال نفوذ فکری در جامعه هستند تا همچنان جامعه در جهل بماند و بر اساس آنچه اینها به خوردشان می دهند تصمیم بگیرند.

این افراد علیرغم تمام ادعاهایشان که بر اساس تکلیف و رشد جامعه خدمت می کنند، باید گفت: این ادعا از اساس کذب است و بجز خودشان به هیچ چیز دیگری فکر نمی کردند و نخواهند کرد. به همین دلیل مردم باید با دید باز در انتخابات شرکت کنند و افرادی را بر کرسی مجلس بنشانند که از بطن مردم باشند نه از نفوذی ها و جریانهای سیاست زده.

برچسب ها:
آگاه سازی مردم روشنگری و بصیرت افزایی سیاست بازان نفوذی های سیاسی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :