پوست موز کرمانی ها زیر پای مس رفسنجان

  • شناسه خبر: 71992
پوست موز کرمانی ها زیر پای مس رفسنجان

در حالی مس رفسنجان روزهای بدی را سپری می کند که کرمانی ها برایش تصمیم گیرنده شده اند و با پیشنهادات آبکی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و مس رفسنجان را به سرنوشت مس کرمان دچار کنند.

در حالی مس رفسنجان روزهای بدی را سپری می کند که کرمانی ها برایش تصمیم گیرنده شده اند و با پیشنهادات آبکی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و مس رفسنجان را به سرنوشت مس کرمان دچار کنند.

به گزارش روراستی، تیم مس رفسنجان پس از ربیعی، با مربی گری ساکت الهامی روزهای خوبی را نداشت و جایگاهش در جدول متزلزل شد.

این روزها با خداحافظی تیم مس با الهامی، گفتگو با سعید دقیقی آغاز شد و دقیقی هم دقیقه ۹۰ تصمیم گرفت به تیمش بازگردد.

اگرچه اکنون مس اوضاع خوبی ندارد؛ که ناشی از تصمیمات عجولانه و اشتباهات جبران ناپذیری بود که اول فصل رقم خورد. اما دلیل نمی شود کرمانی ها بیایند و برای تیم محبوب شهر رفسنجان اظهار نظر کنند و نام مربی‌ای را ببرند که تیم لیگ برتری مس کرمان را روانه لیگ دسته یک کرده است.

هیچکس فراموش نمی کند که کرمانی ها در تمام زمینه ها با رفسنجان مشکل دارند، در حوزه مدیران و بودجه باشگاه و دیگر موارد چشمی برای دیدن موفقیت تیم مس رفسنجان ندارند.

با همه احترامی که برای تمام مربیان قائل هستیم، اما باید گفت مس در شرایطی نیست که با یک مربی که قبلا امتحان خودش را پس داده کار کند.

حالا سیاست باشگاه مس چیست، هرچه هست باید بدانند که مردم رفسنجان اجازه نخواهند داد تیم مس هم به سرنوشت مس کرمان دچار شود و پای مربیانی که موفقیت نداشتند به مس رفسنجان باز شود.

آقایان مس رفسنجان هم عقب گرد نکنند تا کرمانی ها با شگردشان پیش بیایند.

اینکه اظهارنظر میکنند و پیشنهاد می دهند، باید گفت مگر دکان بقالی است که ببرید امتحان کنید خوب نبود پس بیاورید

مدیریت باشگاه مس همانطور که می داند مردم رفسنجان به ویژه فوتبال دوستان روی تیم شان تعصب خاصی دارند و در برابر این قضیه قطعا موضع خواهند گرفت و نمی گذارند تیم مس رفسنجان با طناب پوسیده کرمانی ها به چاه بیفتد.

 

برچسب ها:
پوست موز کرمانی ها لیگ برتر فوتبال مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • Assfg

    شما اثبات شده ای نادر خان مشکل امورات همه شهر است که دست این گروه افتاده

    نادر

    شما هر چی میخواهید فریاد بکشید این آقایان کار خودشان را میکنند مگر موقع انتخاب ساکت الهامی افراد دلسوز کم گفتند اینکار اشتباه است مگر توجهی کردند بعد از اون نتایج افتضاح آخرش مجبور شدند با زور ایشان را بردارند و حالا رفته AFC شاکی شده سی میلیارد تومن پول بیت المال را میخواهد بگیرد تقصیرش متوجه همین افرادی است که با لجبازی با ربیعی توافق نکردند تا تیم را بروز سیاه بنشانند .