پرونده قضائی انتخاباتی در رفسنجان نداشتیم/تخلفاتی بوده است

  • شناسه خبر: 72003
پرونده قضائی انتخاباتی در رفسنجان نداشتیم/تخلفاتی بوده است

 به اذعان رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان رفسنجان و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان تا کنون پرونده قضایی برای هیچ کاندیدایی در رفسنجان تشکیل نشده و بحث رصد کاندیداها در حال انجام است.

به اذعان رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان رفسنجان و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان تا کنون پرونده قضایی برای هیچ کاندیدایی در رفسنجان تشکیل نشده و بحث رصد کاندیداها در حال انجام است.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان دکتر محمدرضا رحمانی ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر که مقارن شده است با ماه پرفضیلت رجب، شعار دهه فجر امسال را بر مبنای ” جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن ” عنوان کرد و گفت: در خصوص انتخابات هم تبلیغات زودتر از موعد داشتیم که با مستندات لازم به کرمان منعکس شده است.
رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان رفسنجان گفت: تا کنون پرونده قضایی برای هیچ کاندیدایی در رفسنجان تشکیل نشده است اما موارد تخلفی وجود داشت که گزارشات ان ها به کرمان ارسال شده است.
وی افزود: با معاون دادستان رفسنجان هم صحبت شده و در این ایام انتخاباتی مرتباً جلساتی در رابطه با تخلفات انتخاباتی در شهرستان گرفته شده است و ادامه خواهد داشت.
دکتر رحمانی تصریح کرد: سعی داریم انتخابات را با کمترین تخلف پیش ببریم لذا به بازرسین و سربازرسین هیئت بازرسی انتخابات شهرستان هم آیین نامه شیوه تبلیغات انتخاباتی را ابلاغ کردیم تا بهتر بتوانند تخلفات انتخاباتی را رصد کنند.
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان هم در خصوص انتخابات پیش رو گفت: کلان مسئله سیاسی کشور انتخابات است لذا روند این رویداد حماسی از ۱۶ مرداد ماه آغاز شده و تا کنون ۵۵ نفر تایید صلاحیت شده اند اما امکان تأیید صلاحیت افراد دیگری نیز در روزهای آینده وجود دارد.
دکتر مجید دهقانی در نشست خبری که با حضور فرماندار و معاونین فرمانداری برگزار شد گفت: در انتخابات اصل مشارکت مهم است و تلاش داریم تا مشارکت مردم پای صندوق های رأی به طور حداکثری صورت گیرد.
وی بیان کرد: کلان مسئله سیاسی کشور همین انتخابات است و فرآیند طولانی آن هم از ۱۶ مرداد آغاز شده و یک ماه دیگر مانده است تا انتخابات برگزار شود.
دکتر دهقانی اظهار کرد: استقبال خوبی در زمینه مشارکت کاندیداها از همه گروه های سیاسی در شهرستان انجام شده است و در مرحله نخست ۱۵۷ نفر پیش ثبت نام کردند و ۸۱ نفر ثبت نام خود را در مرحله دوم را قطعی کردند.
وی با اشاره به اینکه تعدادی از این افراد از ادامه روند انتخاباتی منصرف شدند بیان کرد: در حال حاضر ۵۵ نفر تایید صلاحیت قطعی شده اند که البته امکان تغییرات در این زمینه در روزهای آینده وجود دارد.
دکتر دهقانی ادامه داد: رفسنجان خوشبختانه نسبت به خیلی از شهرهای دیگر استان از تمامی سلایق داوطلب انتخاباتی دارد و این حُسن است و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به فال نیک می گیریم.
وی خاطرنشان کرد: بحث رصد کاندیداها در حال انجام است اگر تخلفی باشد دستگاه قضا و هیئت بازرسی در جریان هستند و کمیته پیشگیری از جرم های انتخاباتی در شهرستان تشکیل شده است.

 

برچسب ها:
انتخابات پرونده قضائی داوطلبان مجلس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :