شرکت مس بودجه باشگاه مس رفسنجان را «شفاف سازی» کند

  • شناسه خبر: 72047
شرکت مس بودجه باشگاه مس رفسنجان را «شفاف سازی» کند

 با توجه به حواشی ایجاد شده برای تیم فوتبال مس رفسنجان که علت آن بیشتر پیرامون بودجه این باشگاه عنوان می شود، بنظر می رسد شفافیت مالی و میزان بودجه ای که در فصل جدید به این باشگاه تزریق شده گوشه ای از حاشیه ها را کم کند.

با توجه به حواشی ایجاد شده برای تیم فوتبال مس رفسنجان که علت آن بیشتر پیرامون بودجه این باشگاه عنوان می شود، بنظر می رسد شفافیت مالی و میزان بودجه ای که در فصل جدید به این باشگاه تزریق شده گوشه ای از حاشیه ها را کم کند.

به گزارش روراستی، عملکرد مدیریت جدید باشگاه مس تا به امروز به گونه ای بوده که نتوانسته دل فوتبال دوستان را به دست بیاورد و حاشیه های زیادی که برای این تیم ایجاد شد، موجب از دست دادن سرمربی خوب تیم مس رفسنجان و آمدن ساکت الهامی شد.

نتایج ضعیف و رسیدن تا مرز سقوط به دسته یک و حاشیه پشت حاشیه موجب شد باشگاه تصمیم بگیرد با الهامی خداحافظی کند.

بازیکنان نیز یکی پس از دیگری از تیم جدا شدند و الهامی و برخی بازیکنان برای طلبشان در پیچ و خم فدراسیون و دیگر جاها که بتوانند به طلبشان برسند.

در این میان رسانه های زیرچتر باشگاه نیز بیکار ننشستند و مطالبه گری از مسؤولان را پیش گرفتند و در سلسله مطالبی آن را انتشار می دهند.مطالبی که مشخصا از سوی یکی از مشاوران صاحب رسانه شرکت مسی! تهیه و تولید و به خورد رسانه های همسو داده می شود.

بنظر می رسد حالا که این رسانه ها حرف از بدهی های قبل می زنند و آن را از دلایل نتایج ضعیف تیم می دانند، بهتر است مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران توسط کارگروه ورزشی که مشخص کرده میزان بودجه فصل جدید باشگاه و مبلغی که به باشگاه تزریق شده را اعلام کند و شفاف سازی نماید.

از طرفی باید گفت تغییرات تیم ازجمله کادر فنی، پزشک و دیگر موارد هزینه هایی بوده که در دوره مدیریت جدید به باشگاه تحمیل شده است و آقایان نیز به جای فرار رو به جلو و انداختن تمام تقصیرها گردن مدیریت قبلی و بدهی ها، در برابر عملکرد خودشان نیز پاسخگو باشند.

با امید موفقیت تیم مس رفسنجان و دیدن دوباره روزهایی که این تیم در اوج بود و هر بار رکوردهایی را در عملکرد فنی و اخلاقی و نتایج خوب ثبت می کرد.

برچسب ها:
باشگاه مس رفسنجان بودجه باشگاه شفاف سازی مدیر عامل صنایع ملی مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    شرکت مس بودجه شهرستان رفسنجان را شفاف سازی نمی‌کند چرا ،جلوی دزدی ها رو نمی‌گیرد چرا ،جلوی کارشکنی‌هایی که مانع پیشرفت رفسنجان است نمی گیرد چرا، هم وغم شان شده فوتبال که جز شکست چیزی ندارد ،برای احداث راه آهن صرفه اقتصادی ندارد اما برای فوتبال صرفه دارد ،چرا ، اگر حساب و کتاب مس شفاف بود این روز وحال نبود که مس بشود معدن چپاول گری اختلاس گران

    علی

    این مسولان رفسنجان هم شدند مثل رئیس جمهور های بیست سال گذشته که تقصیرها را گردن قبلی میندازن و بعد خودشون بیشتر از همه مقصرن