آغاز رویداد تولید محتوای «برای ایران» با رمز یا فاطمه الزهرا(س)

  • شناسه خبر: 72149
آغاز رویداد تولید محتوای «برای ایران» با رمز یا فاطمه الزهرا(س)

رویداد تولید محتوای برای ایران در رفسنجان آغاز به کار کرد.

رویداد تولید محتوای برای ایران در رفسنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش روراستی، محمد پساوند صبح امروز در آیین افتتاح رویداد تولید محتوای برای ایران در دانشگاه ولیعصر(عج) اظهار کرد: راهبرد جمهوری اسلامی در انتخابات پیش‌رو چهار محور مورد تأکید رهبر انقلاب یعنی مشارکت بالا، امنیت، رقابت و سلامت است.

فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان با بیان اینکه مشارکت بالا رابطه مستقیم با امنیت دارد، افزود: هرچه مشارکت بالاتر باشد امنیت بالاتری را برای کشور رقم می‌زند و با مشارکت پایین دشمن طمع خواهد کرد تا به امنیت کشور خدشه وارد کنند، بنابراین باید برای مشارکت بالا برای امنیت بالای کشور کمک کنیم.

فرمانده سپاه رفسنجان با اشاره به اینکه هرچه مشارکت بالا باشد قطعاً در موضوعات اقتصادی در دنیا حرف خواهیم داشت و کشورهای بیشتری برای سرمایه‌گذاری در کشورمان ورود می‌کنند، یادآور شد: مشارکت بالا در انتخابات موجب اقتدار کشور و تقویت ایران قوی می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمن به‌دنبال بی‌رونق کردن انتخابات است یعنی در جامعه شبهه‌افکنی ایجاد کند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و راهبرد دیگر دشمن این است که در نهایت کسانی که هم رای می‌دهند به لیستی که مورد تأیید آن‌ها است رای دهند.

پساوند از برگزارکنندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» شامل فضای مجازی بسیج استان کرمان، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان، حوزه هنری استان کرمان، شهرداری و شورای شهر رفسنجان و فضای مجازی بسیج شهرستان رفسنجان قدردانی کرد و گفت: این رویداد یک دورهمی از نخبگان فعال فضای مجازی استان خواهد بود تا بهترین تولید محتوا برای مشارکت بالا در انتخابات را در این راستا داشته باشیم.

فرمانده سپاه رفسنجان افزود: در این رویداد مجاهدان عرصه تولید محتوا قدم برخواهند داشت تا محتواهایی برای مشارکت بالا تولید کنند.

پساوند با‌اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی‌بر این‌که هر فردی رسانه و تریبونی در اختیار دارد باید مردم را برای حضور و مشارکت در انتخابات ترغیب نماید، خطاب به شرکت‌کنندگان در این رویداد خاطرنشان کرد: رسانه‌ای که در اختیار دارید باید برای ایران قوی و ایجاد امنیت به کمک بیاید.

باقری مسؤول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان نیز اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد حفظ انسجام نیروهای انقلابی و تولیدکنندگان محتواست که از اقصی‌نقاط استان حضور یافتند تا برای حساس‌ترین مقطع زمانی کشور که انتخابات هست، تولید محتوا داشته باشیم.

وی بیان داشت: این رویداد عقبه فکری، تئوریکی و علمی بسیار قوی دارد و کارگاه رشد و تجربه‌نگاری است و بهترین تیم‌ها شرکت کرده‌اند و استقبال خوبی شده به حدی که غرفه کم آوردیم و این حضور پرشور جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه روز جمعه ساعت ۱۵ برگزار و داوری انجام می‌شود و بهترین‌ها انتخاب خواهند شد.

باقری این تولید محتواها را  حکم مهمات برای شلیک به توپخانه دروغ‌پردازی‌ها، سیاه‌نمایی‌ها و ندیدن خوبی‌ها از سوی معاندان دانست و افزود: دشمن با عملیات روانی، کار رسانه‌ای و دروغین با استفاده از بستر رسانه دروغ خود را به ذهن جامعه می‌خوراند تا مردم بگویند رای نمی‌دهیم، لذا این هنرمندان گردهم آمدند که با ایده‌های ناب خود ترفندهای دشمن را خنثی کنند.

باقری بیان داشت: حُسن رویدادها شناخته شدن استعدادها و کشف بهترین‌هاست و در کمترین زمان ممکن بهترین تیم‌ها شناخته می‌شوند. تیم‌هایی هایی هستند که در دورترین نقاط کشور تولید محتوا می‌کند.

باقری همچنین از برگزاری کنگره شهید حاج‌علی محمدی‌پور در اردیبهشت‌ماه خبر داد و تصریح کرد: تولید محتوا در این زمینه هم داشته باشید که در این کنگره ارائه شود.

در ادامه با رمز یا فاطمه‌الزهرا(س)، رویداد برای ایران آغاز شد.


 

برچسب ها:
برای ایران رفسنجان رویداد تولید محتوا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :