ماجرای میخ و ناخنی که قرار بود بشکند!

  • شناسه خبر: 72210
ماجرای میخ و ناخنی که قرار بود بشکند!

شهروند رفسنجانی ماجرای مصدوم شدن انگشتش با یک میخ حین کار و تصمیم پزشک ناشی برای نجاتش را شرح می دهد.

شهروند رفسنجانی ماجرای مصدوم شدن انگشتش با یک میخ حین کار و تصمیم پزشک ناشی برای نجاتش را شرح می دهد.

به گزارش روراستی، یکی از شهروندان طی تماس با ما از فرو رفتن میخ حین کار در دستش خبر داد که با مراجعه به بیمارستان و اتاق عمل ابتدا به وی گفته شده بود باید انگشتت را بشکنیم تا میخ خارج شود و البته سر انگشتت دیگر برایت کارآیی نخواهد داشت.

این شهروند ادامه داد: علیرغم اینکه انگشتم را بی حس کردند و گفتند باید امضا کنی و رضایت بدهی که انگشتت را بشکنیم تا میخ را در بیاوریم، اما رضایت ندادم و خواستم اجازه دهند بروم بیرون که نگذاشتند و با ارائه کارت به نگهبانی اجازه خروج دادند.

حالا این شهروند چرا می خواست به بیرون از بیمارستان برود؟

وی افزود: حوالی ساعت ۳ بامداد بود به آتش نشانی مراجعه کردم سر میخ را چیدند و بعد به بیمارستان رفتم و با انبردست میخ را خارج کردند!

این شهروند خوش شانس که توانسته بود از ناشی گری پزشک، انگشت سالم به در ببرد، اضافه کرد: پس از خارج کردن میخ دستم را باندپیچی کردند و ترخیص شدم.

بنظر می رسد تجربه و تخصص در این مواقع بیشتر از کار عجله ای کارآیی دارد، شاید اگر این شهروند همان ابتدای امر به حرف عوامل بیمارستان گوش داده بود اکنون از داشتن انگشت سالم محروم بود.

برچسب ها:
آتش نشانی انگشت پزشک شهروند رفسنجان میخ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اریا

    بیمارستان نیست کشتارگاس

    یاسین معصومی

    سلام ۵ سال پیش من هم انگشتم حین کار رفت بین سیم بکسل و کنده شد از سر کار اعزام شدم به بیمارستان که پزشک وقت اورژانس گفت این ناخن دگه فایده ای ندارد باید بندازیم دور همون لحظه بود که سرپرست کارگاه به اورژانس آمد و گفت نه سر انگشتم را داخل کیسه یخ گذاشتیم و به بیمارستان مهرگان کرمان رفتیم پذیرش شدیم صبح ساعت ۹ دکتر یوسفی داخل اتاق عمل انگشتم را پیوند زد بعد از ۲ روز مرخص شدم و بعد از ۲۴ روز بخیه های انگشتم را کشید الان هم انگشتم مثل روز اولش

    محسن

    شانس آورده ناخنش بوده. اگه سرش آسیب دیده بود از گردن قطعش میکردن...

    یک شهروند

    سلام متأسفانه برای فرزند بنده که ۵ سال داشت و انگشتش لای درب رفته بود نیاز به یک بخیه ساده داشت به بیمارستان علی بن مراجه کردم و بچه بیهوش کامل کردن و بیش از اندازه دوز بیهوشی تزریق شده بود که لطف و عنایت خدا و عنایت آقا علی بن موسی الرضا فرزنم با کلی اقدامات برگشت و بعد که شکایت کردم در یک بخیه ساده ۱۲ تخلف پزشکی صورت گرفته بود .و متأسفانه مدیر بیمارستان به سادگی از کنار ماجرا گذشت.تا زمانی مدیران بیمارستان با حمایت نمایندگان مجلس عزل نصب میشن این ادامه دار خواهد بود ..‌‌