رویداد تولید محتوای «برای ایران» به کار خود پایان داد

  • شناسه خبر: 72220
رویداد تولید محتوای «برای ایران» به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه رویداد تولید محتوای برای ایران در رفسنجان برگزار شد.

آیین اختتامیه رویداد تولید محتوای برای ایران در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، علی‌مهدی عصر امروز در آیین اختتامیه رویداد تولید محتوای «برای ایران» در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) با قدردانی از نهادهایی که در برگزاری این رویداد نقش داشتند، اظهار کرد: در مدت زمان ۵ روز از فراخوان این رویداد، از قلعه‌گنج گرفته تا نواحی مختلف استان اعلام آمادگی کردند و تیم‌های خود را به‌خوبی سازمان‌دهی کرده و در مدت ۴۸ ساعته محتواهای بایسته تولید کردند که مطمئنا در سطح شهرستان، استان و کشوری دارای ارزش خواهند بو.د.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان عنوان داشت: بر کسی پوشیده نیست که افتخار و عزت ایران اسلامی به حضور مردم گره خورده و این فلسفه انقلاب اسلامی است و از همان اول امام خمینی(ره) دستور رای گیری برای تأیید جمهوری اسلامی دادند و مردم مشارکت کردند و بالای ۹۸ درصد جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و اساس رای گیری و حضور مردم پای صندوق‌های رای پایه‌گذاری شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما فهیم هستند و ان‌شاءالله ۱۱ اسفند انتخابات پرشوری خواهیم داشت و با انتخاب اصلح مشکلات کشورمان برطرف خواهد شد.

علی‌مهدی افزود: جمهوری اسلامی دشمن کم ندارد و جبهه حق و باطل ادامه خواهد داشت و این حضور هنرمندان در عرصه تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه که مهم‌ترین ابزار امروز دنیاست این قدرت را به ما خواهد داد.

وی یادآور شد: این سلسله رویدادها در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی ادامه خواهد داشت و این شبکه یکی از قوی‌ترین شبکه‌های تولید محتوا در کشور بوده و خواهد بود و دوره‌های آموزشی نیز خواهیم داشت و ما در این زمینه حمایت خواهیم کرد.

باقری مسؤول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان نیز از حضور ۴۰ تیم در این رویداد در رشته‌های موشن گرافی، انیمشین، کلیپ و پوستر خبر داد و اظهار کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، شهرداری، دانشگاه ولیعصر(عج)، حوزه هنری و بسیج شهرستان رفسنجان حامیان این رویداد بودند.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد ویژگی‌هایی دارد؛ در این زمان محدود تیم‌های تراز اول استان حضور داشتند، بهترین آثار فاخر در این زمان کم تولید شد و آثار زیادی قابلیت انتشار در شبکه‌های کشوری دارند که از فردا این کار انجام خواهد شد.

باقری ادامه داد: استعدادهای زیادی در این رویداد شناسایی شد که شبانه‌روز تلاش کردند و این رویداد موجب شد این تیم‌ها و استعدادها که پدیده بودند، شناخته شوند، از نوجوان کلاس هشتمی شهرستان راور که امیدهای روشن این خطه هستند و به زیبایی با تفکر نوجوانانه مانند ارتش تک‌نفره آمدند تا دیگر شرکت‌کنندگان. ایده‌های جذاب و  آثاری بی‌نظیری ظرف کوتاه‌ترین مدت تولید شد.

وی ابراز داشت: این رویداد، تمرین تولید محتوا ظرف ۴۸ ساعت و یک رزمایش بود و با رمز مقدس یا فاطمه‌الزهرا(س) شروع شد و کاری که در زمان عادی انجام نمی‌شود و یک ماه طول می‌کشد که یک انیمیشن تولید شود، در این رویداد رقم خورد.

باقری اظهار داشت: اینها استعدادهای نظام هستند و خنثی کننده ترفندهای دشمن بوده و در بزنگاه‌های مختلف اثرگذار هستند.

مسؤول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: این سومین رویداد در استان کرمان است که برگزار می‌شود و کمتر استانی در کشور داریم که در یک سال سه رویداد برگزار کند.

وی افزود: استان کرمان و شهرستان رفسنجان الگویی در برگزاری رویدادها هستند و برگزاری این رویدادها نشان می‌دهد که می‌شود فصل جدیدی در برگزاری رویدادها ایجاد کرد.

حسین رضایی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان نیز در این آیین اظهار داشت: در این رویداد تنوع کار بالا بود، رای اولی‌ها در این رویداد دیده شده بود و بوم هر شهرستان به‌خوبی مورد توجه بود.

وی افزود: نوجوان ۱۳ ساله راوری کار خیلی خوبی انجام داده بود که نشان می‌دهد در استان ظرفیت‌های خیلی خوبی داریم.

فرماندار رفسنجان تأکید کرد: فضای مجازی را نباید رها کنیم. بایستی خلأ فضای مجازی با این کارهای فاخر پر شود تا برای مقابله با خوراکی که دشمن در این فضا به خورد جوانان ما می‌دهد، دست‌مان پر باشد.

برچسب ها:
برای ایران رفسنجان رویداد تولید محتوا فضای مجازی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :