بهره برداری از پروژه های علوم پزشکی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 72247
بهره برداری از پروژه های علوم پزشکی در رفسنجان

صبح امروز در آئینی با حضور فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خیرین و جمعی از مسئولین، بخش های بستری بیمارستان رفسنجان که شامل جراحی زنان، جراحی مردان، کودکان، CSSD (بخش استریل) و… می باشد، پس از مقاوم سازی و بهسازی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

صبح امروز/ در آئینی با حضور فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خیرین و جمعی از مسئولین، بخش های بستری بیمارستان رفسنجان که شامل جراحی زنان، جراحی مردان، کودکان، CSSD (بخش استریل) و… می باشد، پس از مقاوم سازی و بهسازی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روراستی، دکتر وحید محمدی شاهرخی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این مراسم با اشاره به نقش حیاتی خیرین در حوزه بهداشت و درمان، اظهار کرد: دولت به تنهایی قادر به تامین تمام نیازهای این بخش نیست و بدون کمک خیرین، قطعا در ارائه خدمات بهینه به مردم با چالش های جدی مواجه خواهیم شد.

وی با تاکید بر اهتمام دولت به حمایت از حوزه بهداشت و درمان، تصریح کرد: بدون مشارکت خیرین، دولت در تحقق اهداف خود در این بخش ناتوان خواهد بود.

وی یاداور شد: مرحوم حاج محمد حسینی فخار و مرحوم حاج محمد سعیدی دو تن از خیرین نیکوکار رفسنجانی بودند که در زمان حیات خود حمایت های مالی قابل توجهی در این راستا انجام دادند. یاد و خاطره این نیکوکاران گرامی باد. خانواده های این دو بزرگوار نیز در ادامه راه خیرخواهانه پدران خود، در این امر خداپسندانه مشارکت فعال داشتند.

دکتر محمدی شاهرخی بیان کرد : به امید روزی که با همت و تلاش مسئولین، خیرین ، شاهد ارتقاء روزافزون خدمات بهداشت و درمان در شهرستان رفسنجان باشیم

تقدیر از نقش آفرینی خیرین و ضرورت حضور بخش خصوصی در حوزه سلامت

حسین رضایی، فرماندار رفسنجان نیز در این آئین ضمن قدردانی از خیرین و نیکوکارانی که در حوزه سلامت و درمان یاریگر مردم هستند، به نقش مهم بیمارستان‌های دولتی در ارتقای خدمات بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: بیمارستان های دولتی شهرستان در ارائه خدمات به مردم تلاش شبانه روزی دارند و در کنار این، ساخت بیمارستان خصوصی تسکین نیز در حال انجام است که نشان دهنده اهمیت حضور بخش خصوصی در این حوزه می باشد.

افتتاح خانه بهداشت خنامان با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال

 محمدی شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ضمن تقدیر از اهتمام نظام برای رفع مشکلات مناطق محروم، بر ضرورت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در این مناطق تأکید کرد.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان در این آئین با اشاره به نگاه ویژه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناطق کم برخوردار، گفت: “در راستای ارتقای شاخص‌های رفاهی و توسعه متوازن، از هیچ تلاشی برای آبادانی و پیشرفت این مناطق در همه حوزه های اقتصادی، فرهنگی، درمان، زیرساختی و غیره فروگذار نخواهیم بود.”

 عباس اسماعیلی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز از اجرای ۳۳ پروژه بهداشتی و درمانی در مناطق کم برخوردار و محروم رفسنجان خبر داد و گفت: این پروژه ها به تدریج در حال اجرا و بهره برداری هستند تا دسترسی مردم این مناطق به خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت ارتقا یابد.

افتتاح خانه بهداشت خنامان گامی مهم در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت به مردم مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان رفسنجان است.

علاوه بر این، این مرکز می تواند نقش مهمی در ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی این منطقه، کاهش نرخ مرگ و میر و بیماری ها و همچنین افزایش امید به زندگی داشته باشد.

 

برچسب ها:
بخش استریل رفسنجان علوم پزشکی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :