حضور حداکثری پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان ملت ایران خواهد بود

  • شناسه خبر: 72270
 حضور حداکثری پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان ملت ایران خواهد بود

امام جمعه رفسنجان گفت: به لطف خداوند علیرغم تهدیدها و تحریم‌های دشمن تمام توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران خنثی شده و مردم با حضور خودشان مشت محکمی به دهان کسانی که می‌گویند شرکت نکنید خواهند زد.

امام جمعه رفسنجان گفت: به لطف خداوند علیرغم تهدیدها و تحریم‌های دشمن تمام توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران خنثی شده و مردم با حضور خودشان مشت محکمی به دهان کسانی که می‌گویند شرکت نکنید خواهند زد.

به گزارش رواستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلی امام خامنه‌ای با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس با جوانان مدیریت شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی در زمان جنگ یک جوان بود و فرماندهی لشکر ثارالله را داشت.

وی عنوان داشت: نسل جوان ما مورد تهاجم است. همینکه جوانان ما هدف دشمن هستند یعنی آنان می‌دانند جوانان در جامعه می‌توانند منشأ چه خدمات بزرگی باشند.

امام جمعه رفسنجان با تبریک میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج) بیان کرد: این روز به‌عنوان روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است که از همه کسانی که برای امنیت و آرامش مردم کار می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مشترک میان همه ادیان، ملل، مذاهب و اقوام این است که در مقطع پایانی زمان مردی ظهور می‌کند که قسط و عدل برپا می‌کند. تندترین فرقه‌های اهل سنت که وهابی‌ها هستند اعتقاد به مهدی موعود را یکی از ضروریات دین می‌دانند و فرق آنها با ما در مسأله امام زمان(عج) در دوچیز است؛ می‌گویند مهدی موعود خواهد آمد اما نمی‌دانیم به دنیا آمده یا خواهد آمد و نمی‌دانیم فرزند امام حسن عسکری هست یا خیر.اما ما شیعیان فقط زمان ظهورش را نمی‌دانیم.

عسکری اضافه کرد: حتی مسأله اعتقاد به منجی در میان دانشمندان و بزرگانی چون انیشتین، ویکتورهوگو، راسل و …هم وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزای انتخابات مجلس پرداخت و اظهار داشت: مجلس جایگاه رفیعی دارد و این از افتخارات ایران اسلامی است که در دوران انقلاب حدود ۴۰ انتخابات برگزار کرده است و همه مسؤولان و ارکان نظام به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند و امام(ره) فرمودند «میزان رای ملت است».

عسکری گفت: متأسفانه بعضی بدبینی ایجاد می‌کنند و خدماتی که نظام انجام داده را نادیده می‌گیرند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: به لطف خداوند علیرغم تهدیدها و تحریم‌های دشمن تمام توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران خنثی شده و مردم با حضور خودشان مشت محکمی به دهان کسانی که می‌گویند شرکت نکنید خواهند زد.

وی با اشاره به بیانات امامین انقلاب متذکر شد: صرف اینکه یک فرد نمازشب خوان و نماز اول وقت می‌خواند برای نمایندگی کفایت نمی‌کند مجلس اشخاص سیاسی لازم دارد، اشخاص اقتصاددادن، سیاستمدار، اشخاص مطلع بر اوضاع جهان لازم دارد.

عسکری همچنین قوی و کارآمد بودن برای مدیریت اجرایی کشور، دارای تفکر معقول و شجاعت در عمل، خستگی ناپذیر و دارای همت جهادی، حاضر در بین مردم و دانای نیازهای جامعه، دارای بصیرت و تدبیر و…را از دیگر خصوصیات نماینده مجلس برشمرد.

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انتخابات نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :