رسانه ها به بحث مجلس خبرگان نیز بپردازند

  • شناسه خبر: 72278
رسانه ها به بحث مجلس خبرگان نیز بپردازند

معاون سیاسی فرماندار رفسنجان گفت: ضرورت دارد رسانه ها به بحث مجلس خبرگان نیز بپردازند و نامزدهای استان کرمان را معرفی کنند.

معاون سیاسی فرماندار رفسنجان گفت: ضرورت دارد رسانه ها به بحث مجلس خبرگان نیز بپردازند و نامزدهای استان کرمان را معرفی کنند۳.

به گزارش روراستی، فرماندار رفسنجان امشب در نشست خبری با موضوع انتخابات در سالن کنفرانس شهید بادپا آموزش‌وپرورش اظهار کرد: کمترین تنش و تخریب در بین نامزدهای شهرستان را داشته‌ایم.

حسین رضایی با تاکید بر اصل سلامت انتخابات، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ سلیقه‌ای در فرآیند برگزاری انتخابات دخالت کند و امیدواریم بتوانیم دوازدهم اسفند لبخند را بر لبان مقام معظم رهبری ببینیم.

دهقانی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان نیز در این نشست اظهار کرد: در بحث انتخابات مجلس خبرگان نیز ضرورت دارد رسانه‌ها به معرفی نامزدهای این مجلس نیز بپردازند.

محمد پساوند فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان نیز اظهار داشت: همین‌‌قدر که امروز برای مشارکت بالا در انتخابات در فضای حقیقی تلاش می‌شود برای فضای مجازی تلاش شود که اهمیت فضای مجازی بالاتر است.

وی ادامه داد: یک راهبرد انتخابات جمهوری اسلامی ایران را مقام معظم رهبری حول چهار محور مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت ترسیم کردند.

پساوند افزود: در بحث مشارکت همه ما وظیفه داریم برای بالابردن مشارکت تلاش کنیم، افزایش مشارکت مایه اقتدار و امنیت کشور و نظام ما خواهد بود.

برچسب ها:
انتخابات رفسنجان مجلس خبرگان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :