کسانی که به حرف دشمن گوش دادند و در انتخابات شرکت نکردند، شکست خوردند

  • شناسه خبر: 72318
کسانی که به حرف دشمن گوش دادند و در انتخابات شرکت نکردند، شکست خوردند

امام جمعه رفسنجان گفت: در انتخابات مردمی که شرکت کردند و نامزدها همه برنده هستند و در راه انجام تکلیف شکست معنا ندارد. شکست کسانی می‌خورند که به حرف دشمن گوش دادند و در انتخابات شرکت نکردند.

امام جمعه رفسنجان گفت: در انتخابات مردمی که شرکت کردند و نامزدها همه برنده هستند و در راه انجام تکلیف شکست معنا ندارد. شکست کسانی می‌خورند که به حرف دشمن گوش دادند و در انتخابات شرکت نکردند. آمریکا مترصد آن است که مردم در انتخابات شرکت نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی بزرگ امام خامنه‌ای برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهار کرد: سرنوشت مردم به دست خود مردم رقم می‌خورد و مردم با حضورشان پای صندوق‌های رای ضمن ادای تکلیف در تعیین سرنوشت‌ خود نقش‌آفرین هستند.

وی با قدردانی از نامزدهای انتخاباتی که پا در این عرصه گذاشتند، افزود: همه کسانی که در بالابردن شور انتخابات و نیز برگزارکنندگان انتخابات قدردانی می‌کنم.

عسکری بیان کرد: آرا مردم امانت هستند که امیدواریم این امانتداری به‌خوبی انجام شود.

وی تصریح کرد: در انتخابات مردمی که شرکت کردند و نامزدها همه برنده هستند و در راه انجام تکلیف شکست معنا ندارد. شکست کسانی می‌خورند که به حرف دشمن گوش دادند و در انتخابات شرکت نکردند. آمریکا مترصد آن است که مردم در انتخابات شرکت نکنند.

وی خاطرنشان کرد: هرکس رای بیشتری آورد باید خودش را نماینده همه مردم بداند نه اینکه نماینده کسانی بداند که او را همراهی کردند. هرکس رای آورد به وظایفش در قبال همه مردم عمل کند.

عسکری افزود: ستاد و هواداران از تشکیل کاروان‌های شادی پرهیز کنند.

امام جمعه رفسنجان در ادامه با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم از داشته‌های خودمان حفاظت کنیم و برای رسیدن به نداشته‌ها باید تلاش کنیم، بیان کرد: در جمهوری اسلامی ما هیچ پسرفتی نداشتیم اما باید عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

وی عنوان کرد: هرچه ما از خارج وارد می‌کنیم یعنی در این زمینه عقب‌ماندگی داریم که باید تلاش کنیم به خودکفایی برسیم.

عسکری اظهار داشت: یکی از مولفه‌های پیشرف اتحاد و همبستگی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی‌ست و هر نماینده‌ای که مردم انتخاب کردند باید هم از توان مردم استفاده کند هم با مسوولان تعامل داشته باشد، عدم تعامل با مسوولان و درگیری‌ها و اختلافات سبب می‌شود داشته‌های ما از دست برود و در رسیدن به خواسته‌هایمان توقف ایجاد می‌شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و سال جدید به خانواده‌های نیازمند رسیدگی کنیم.

عسکری در پایان سخنان خود بیان داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های جهان اسلام وضعیت مردم مظلوم و ستمدیده و از طرفی قهرمان و مقاوم غزه است.ملتی که از آب، غذا و دارو محرومند و از زمین و هوا بر سرشان آتش می‌بارد، ننگ و نکبت بر سازمان‌های به ظاهر بین‌المللی که ادعای حقوق بشر دارند و آمریکا قطعنامه‌های سازمان ملل را وتو می‌کند و کلامی که امام فرمودند “هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا” بزنید امروز جهان به این معنا رسید.

برچسب ها:
انتخابات خطبه های نماز جمعه رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :