اجتماع مردمی وفاق و همدلی در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 72331
اجتماع مردمی وفاق و همدلی در رفسنجان برگزار شد

جشن وفاق و همدلی به شکرانه حضور در انتخابات در رفسنجان برگزار شد.

جشن وفاق و همدلی به شکرانه حضور در انتخابات در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری عصر امروز در جشن وفاق و همدلی که به‌مناسبت حضور مردم در انتخابات در مصلی امام خامنه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: خداوند فرمان‌های اخلاقی، معنوی و فرهنگی و سیاسی داده‌ است و در قرآن به هرچه یک جامعه بشری به آن نیاز دارد، دستوراتی فرموده است یکی از فرمان‌های الهی فرمان به وحدت و همدلی است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: اخوت، وفاق و همدلی یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است که باید به آن توجه کنیم و باید مراقب باشیم از این نعمت پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: انتخابات میدان رقابت است و یکی از ثمرات ارزشمند نظام اسلامی دخالت نظرات مردم در تعیین سرنوشت‌ است.

عسکری خاطرنشان کرد: در رقابت‌ها ممکن است دلخوری ایجاد شود که این جلسه برای رفع دلخوری‌هاست که کدورت‌ها و دلخوری‌ها برطرف شود و همه در کمال صمیمیت و برادری در کنار هم حضور داشته باشیم‌.

وی افزود: همه کاندیداها مومن به اسلام، انقلاب و ارزش‌های دینی هستند.

عسکری با قدردانی از حضور آگاهانه مردم علیرغم هجمه سنگین تبلیغاتی دشمن، اضافه کرد: از همه کسانی که در برگزاری این حماسه عظیم نقش داشتند نیز قدردانی می‌کنم.

وی اظهار داشت: در صدر همه کسانی که در بسیج مردم نقش داشتند رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بودند که محوری‌ترین و اصلی‌ترین نقش را ایفا کردند و از چند ماه قبل مردم را به شرکت در این حماسه دعوت می‌کردند.

وی از کاندیداها و همه کسانی که در صحنه رقابت حضور داشتند تشکر کرد و گفت: حضور آنان موجب شد مشارکت بالا برود و انتخابات در کمال سلامت ک امانتداری برگزار شد.

عسکری گفت: از نماینده منتخب مردم که به توصیه ما گوش دادند و از راه انداختن کاروان جلوگیری کردند، قدردانی می‌کنم و این جلسه در کمال متانت و آرامش مفید و موثر خواهد بود.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انتخابات جشن وفاق و همدلی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    سلام علیکم در طول ۴۵ سال گذشته اگر در انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان رفسنجان و انار همدل و هم فکر عمل می کردیم وضعیت رفسنجان خیلی خوب می شد،تفرقه ودوباندی بعث شد رفسنجان از لحاظ اقتصادی، درمانی، آموزش و پرورش، جاده ای،کشاورزی، راه آهن، ازهمه شهرهای استان عقب باشد، فکر و ذکر همه این بوده که در انتخابات کدام حزب وجناح پیروز می شود وقدرت را به دست می گیرد ،