بودجه باشگاه مس شفاف سازی شود

  • شناسه خبر: 72347
بودجه باشگاه مس شفاف سازی شود

بودجه باشگاه مس شفاف سازی شود.

  • بودجه باشگاه مس شفاف سازی شود.

به گزارش روراستی، این روزها مس رفسنجان با حضور محرم نویدکیا نتایج خوبی می گیرد و در سه بازی لیگ برتر و بازی جام حذفی با حذف تیم بزرگ استقلال خوشحالی را دوباره برای هواداران رفسنجانی به ارمغان آورده است.

اما موضوع بودجه همچنان پایه های تیم را لرزان می کند چراکه پس از رفتن الهامی و آمدن مربی جدید، یکی از شروط نویدکیا پرداخت ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان تا ۱۵ اسفند بود که گفته می شود محقق نشده است.

نویدکیا در نشست خبری به این موضوع اشاره غیرمستقیم داشت و پس از بازی با استقلال نیز در رختکن به‌صورت مستقیم اعلام نموده است که در صورت عدم پرداخت ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان، سر تمرینات حاضر نخواهد شد.

در تیم صحبت از پرداخت تنها ۳۵ درصد قرارداد است ولی شرکت مس اعلام کرده است که ۱۰۰ درصد بودجه تخصیص داده شده است.

این سوال مطرح است که اگر شرکت بودجه را ۱۰۰ درصد پرداخت کرده چرا به بازیکنان و تیم های زیرمجموعه نرسیده است و اگر هم پرداخت نشده دلیل آن چیست.

در اینجا شرکت مس و کمیته ورزش این شرکت بایستی پاسخگو بوده و شفاف سازی کنند.

در حال حاضر مس رفسنجان از نظر نتایج وضعیت خوبی دارد اما حواشی که از ناحیه بودجه ایجاد می شود ممکن است مس را از روی ریل برد منحرف کند و دوباره شاهد نتایج ضعیف آن باشیم.

تیمی که امکانات و زیرساخت های زیادی دارد متاسفانه با اعلام اینکه بودجه ندارد و به هتل های رفسنجانی بدهکار است هم اکنون در هتل پارس کرمان اسکان دارد و دنبال زمین تمرین در جایی غیر از رفسنجان است.

بهتر است هرچه زودتر نسبت به این موضوع شفاف سازی شود و حقیقت روشن گردد.

برچسب ها:
باشگاه مس بودجه شفاف سازی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :