منتخبان ملت از سخنی که باعث خوشحالی دشمن می شود پرهیز کنند

  • شناسه خبر: 72360
منتخبان ملت از سخنی که باعث خوشحالی دشمن می شود پرهیز کنند

امام جمعه رفستجان گفت: منتخبان طبق وظایف‌شان به مطالبات مردم رسیدگی کرده از هر  سخنی که موجب خوشحالی دشمن می‌شود پرهیز کنند.

امام جمعه رفستجان گفت: منتخبان طبق وظایف‌شان به مطالبات مردم رسیدگی کرده از هر  سخنی که موجب خوشحالی دشمن می‌شود پرهیز کنند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلی امام خامنه‌ای با اشاره به انتخابات اظهار کرد: استان کرمان از استان‌های پیشتاز در زمینه مشارکت در کشور بود.

امام‌جمعه رفسنجان بیان کرد: در انتخابات امنیت به‌خوبی برقرار شد و مردم در کمال امنیت رای خود را به صندوق انداختند و سلامتی انتخابات هم به‌خوبی مدنظر قرار گرفت.

وی انتخابات را واجب فوری دانست و گفت: این واجب دیگر قضا ندارد و کسی که شرکت نکرده باید نزد خدای خود پاسخگو باشد که چرا در این فریضه شرکت نکرده است‌

عسکری خاطرنشان کرد: منتخبان طبق وظایف‌شان به مطالبات مردم رسیدگی کرده از هر  سخنی که موجب خوشحالی دشمن می‌شود پرهیز کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ماه مبارک رمضان اشاره و بیان داشت: در عبادت کسالت موجب می‌شود عبادت مورد پذیرش قرار نگیرد بنابراین با شوق و ذوق و علاقه به استقبال ماه رمضان برویم و هرکس به هر دلیل روزه نمی‌گیرد حرمت ماه رمضان را حفظ کند و دستگاه‌های مسوول به وظیفه خود در قبال جرم مشهود روزه‌خواری عمل کنند.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: در دولت قبل این تذکر را دادم که اقدام به دادن ارز به کسانی که می‌خواستند سفر خارجی بروند، نکنید، این ذخیره ارزی کشور را به تاراج دادند که اشتباه بود آقایان بانک مرکزی این اشتباه را تکرار نکنید، چرا باید این تجربه که کاری خطاست تکرار شود. به چه دلیل این غلط را انجام می‌دهید و اموال مردم را به کسانی که مسافرت خارجی می‌خواهند بروند، می دهید کسی که اموال بیت‌المال را می‌دهد خائن است چرا بابد پشتوانه ارزی مملکت را در اختیار این افراد بگذارید که برای تفریح بروند.

 

برچسب ها:
خطبه های نماز جمعه دشمن رفسنجان منتخبان ملت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :