آخرین جزییات پرونده فوت کودک رفسنجانی تشریح شد  

  • شناسه خبر: 72440
آخرین جزییات پرونده فوت کودک رفسنجانی تشریح شد  

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان آخرین جزییات پرونده فوت کودک رفسنجانی در یکی بیمارستان این شهرستان را تشریح کرد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان آخرین جزییات پرونده فوت کودک رفسنجانی در یکی بیمارستان این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش روراستی، علیرضا محمدی اظهار داشت:در مورخ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ مقارن ساعت۹:۰۰ صبح گزارش فوت یک کودک ۴/۵ساله با وجود احتمال قصور پزشکی در بیمارستان مرادی رفسنجان به دادستانی گزارش شد و از همان ساعات اولیه دستور پیگیری ویژه صادر گردید.

وی افزود: بر همین مبنا و پس از تاکیدات ریاست محترم دادگستری استان کرمان موضوع در کمیسیون نظام پزشکی رفسنجان با حضور مستمر مقام قضایی در کمیسیون و همچنین تشکیل پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای رفسنجان رسیدگی جدی و دقیق جهت کشف علت فوت و بررسی قصور یا تقصیر علل و عوامل دخیل در حادثه مذکور در دستور کار قرار گرفت.

محمدی خاطرنشان ساخت:در راستای حفظ حقوق عامه و توجه جدی به حقوق اشخاص علی الخصوص در حوزه بهداشت و درمان دلایل در کمترین زمان ممکن جمع آوری و متهمین پرونده که در حال حاضر شامل یک پزشک و چند نفر از کادر درمان از جمله اشخاص مرتبط با حوزه بیهوشی می‌باشند شناسایی و احضار و پس از تفهیم اتهام، قرار وثیقه برای آن ها صادر و متهمین موقتا با تودیع وثیقه آزاد و پرونده همچنان در جریان رسیدگی ویژه قرار داشته و به محض حصول نتیجه مراتب به افکار عمومی اعلام خواهد شد .

دادستان رفسنجان تصریح کرد: حفظ تمامیت جسمانی اشخاص خط قرمز دستگاه قضایی است و انتظار داریم جامعه پزشکی و کادر درمان نیز در این راستا حداکثر تلاش و دقت را معمول نمایند.

برچسب ها:
پرونده دادستان رفسنجان کودک رفسنجانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    سلام و عرض ادب خدمت سایت خوب و حق طلب روراستی، من پرستار هستم و چند هفته ای هست که از طرف ریاست قبلی دانشگاه آقای دکتر علی اسماعیلی ندیمی و آقای دکتر نجم الدینی ما پرستاران را تحریک می کنند تا اعتراض کنیم بر علیه ریاست دانشگاه و ریاست بیمارستان به بهانه حقوق معوقه اما خدا شاهد است چندسالی که دکتر محمدی و دکتر پورحسینی آمدند اوضاع بیمارستان چقدر بهتراز قبل شده است بخدا قسم اگر من هیچ نسبت خویشاوندی با دکتر محمدی دارم اما واقعا ناراحت می شوم که عده ای می خواهند ما پرستاران را دست مایه بازی کثیف سیاست خودشان کنند درست است که شرایط زندگی این روزهای ما خوب نیست اما این مربوط به کل مجموعه بودجه دولت است و ربطی به کرمان و رفسنجان ندارد من از سایت روراستی توقع دارم که با شفاف سازی به موقع نگذارد با حیثیت پرستاران که یک شغل مقدس است بازی شود ما در زمان کرونا جانمان را در کف دست گرفتیم و بدون هیچ چشم داشتی و فقط بخاطر خدا کار کردیم اما عده ای میخواهند بگویند که پرستاران برای پول کار کردند که خدا شاهد است که هرگز اینطور نبوده و نخواهد بود و به آقای دکتر اسماعیلی و نجم الدینی می گویم که از خدا بترسید و بخدا پست و مقام دنیا حق را زیرپا نگذارید، مگر در زمان همین آقای دکتر اسماعیلی ایشان ۲۰ میلیارد پولی که سرچشمه به بیمارستان علی بن کمک کرد توسط ایشان اختلاس نشد؟ حتی یک ریال از آن پول خرج بیمارستان نشد و همه را بالا کشیدند آخر چرا پرستاران را وارد بازی کثیف خودتان می کنید. سایت روراستی از شما تتقاضا دارم مثل همیشه خدا را درنظر بگیرید و روشنگری نمایید. تشکر