آب خلیج فارس فروردین به رفسنجان می رسد

  • شناسه خبر: 72491
آب خلیج فارس فروردین به رفسنجان می رسد

فرماندار رفسنجان گفت: پروژه اضطراری انتقال آب شرب به شهرهای کرمان و رفسنجان از سامانه‌ انتقال آب خلیج فارس عملیاتی شد و اوایل فروردین ماه این آب در این مسیر جاری و مراحل تست‌گیری آن آغاز می‌شود.

۳فرماندار رفسنجان گفت: پروژه اضطراری انتقال آب شرب به شهرهای کرمان و رفسنجان از سامانه‌ انتقال آب خلیج فارس عملیاتی شد و اوایل فروردین ماه این آب در این مسیر جاری و مراحل تست‌گیری آن آغاز می‌شود.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان  در این بازدید از خط انتقال آب خلیج فارس ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز گفت: خبر انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان مسرت بخش است و با انجام این پروژه آب پایدار برای شهرستان رفسنجان تامین می‌شود و مردم از این نعمت، بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای هر یک متر لوله‌گذاری هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیون تومان و در مجموع ۳۸ کیلومتر انجام شده است، خاطرنشان کرد: این طرح از طرح‌های مورد توجه وزارت نیرو بود که تحقیقات و انجام طرح مطالعاتی آن از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و با رایزنی‌های لازم خوشبختانه به اجرا درآمد.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح با هدف رفع تنش آبی شهرهای کرمان و رفسنجان بهمن ماه سال قبل آغاز شد.

وی افزود: در حال حاضر این طرح اجرا شده و به مراحل پایانی رسیده ضمن اینکه اوایل فروردین ماه تست آب این لوله انجام می‌شود و عملیات بهره‌برداری رسمی از این طرح بعد از نوروز ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

برچسب ها:
آب پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    سلام علیکم زحمت وتلاش دکتر جلالی را نباید نادیده گرفت، نا گفته نماند کارشکنی بعضی ها باعث شد تا این پروژه با کندی پیش برود چرا چون به منافع بعضی ها سازگار نبود، حال زمانی این انتقال آب صورت می گیرد که مصادف با انتخابات و پیروزی نماینده محبوبشان است ،