از ورودی های رفسنجان در ایام نوروز چه خبر؟

  • شناسه خبر: 72545
از ورودی های رفسنجان در ایام نوروز چه خبر؟

متاسفانه امسال نیز در ورودی های شهر رفسنجان از معرفی جاذبه های شهرستان و راهنمای مسافران خبری نیست.

متاسفانه امسال نیز در ورودی های شهر رفسنجان از معرفی جاذبه های شهرستان و راهنمای مسافران خبری نیست.

به گزارش روراستی، بازهم سال نو از راه رسید و کم کاری مسوولان در معرفی شهرستان و جاذبه های گردشگری آن در ورودی های شهر مشهود است.

طی بازدید میدانی خبرنگار ما ورودی شهر رفسنجان از سمت انار هیچگونه تابلوی معرفی شهرستان نیست و از معرفی ستاد اسکان و کمپ راهنمای مسافر نیز خبری نیست و تابلوهای راهنما نیز آسیب دیده است و نسبت به ترمیم آن اقدامی نشده است.

در محور جنوبی شهرستان یعنی جاده کرمان نیز در ورودی شهر هیچ تابلو و بنر و راهنمای گردشگری وجود ندارد.

علیرغم هزینه های میلیاردی که مسوولان شهر در نمایشگاه گردشگری صرف کردند، ستاد تسهیلات نوروزی عملا هیچ کاری در این ایام برای معرفی شهرستان انجام نداده است که متاسفانه نتیجه انتصاب افراد فاقد تخصص و مشاوران رانتی است که چنین خروجی از ستاد تسهیلات نوروزی را شاهد هستیم.

در خصوص معرفی اماکن مربوط به ستاد اسکان نیز تنها در سطح شهر درب ورودی آموزش و پرورش معرفی ستاد اسکان انجام شده است.

آقایان با این وضعیت قصد رونق صنعت گردشگری دارند! در حالی این نکته فقط در حد شعار و روی کاغذ است.

بهتر است تا بیش از این دیر نشده نسبت به معرفی جاذبه های شهرستان در ورودی شهر اقدام شود تا مسافران برای رفسنجان گردی دچار سردرگمی نشوند.

برچسب ها:
رفسنجان نوروز ورودی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • طاها

    من خودم رفسنجان زندگی می کنم من فقط می توانم ذره ای این طوری کمک کنم جاهای دیدنی اون خانه ی حلق آقا علی دره راگه جاهای دیدنی زیادی هست ولی واقعا این طور نیست فکر می کنید جاهای گردشگری زیادی داره ولی حیف که اصلا کسی بهش فکری نمی کند

    فاطمه

    سلام و دورود. اول اینکه متاسفم از اینکه این خاطره بد برای شما هموطن عزیز از سفر به رفسنجان براتون باقی ماند. دوم اینکه متاسفم بابت این خبر واقعا خجالت آور برای مسولین از دماغ فیل افتاده بی مسولیت.

    محمود

    جناب روراستی مسئولین نمیخواد راهنمای گردشگری نصب بکنن. با ماشین خودشون دورمیدان خاتم دوری بزنن تا بفهمند که آسفالتش در چه وضعیتی هستش و فکری برای ورودی شهر که از طرف یزد وارد کمر بندی میشیم بارها شاهد تصادف و یا انحراف ماشین های سبک و سنگین تو این ورودی شدیم که بدونه هیچ گونه تابلوی راهنمایی مسیر و علامت هشدار دهندهستش.فقط خودشون بازدید میدانی داشته باشن با تخصص

    علی

    درود بر شرف روراستی که حقایق را بیان میکند

    محمد

    فقط همین خبر که راهنمایی و رانندگی این شهر وسط بلوار آیت الله هاشمی رفسنحانی کمین میگذاره و فقط پلاک های غیر رفسنحانی رو به بهانه های الکی جریمه میکنه این خاطره هیچ زمان از ذهنم پاک نخولهد شد