باب بلیت بخت آزمایی با همایش شو سواره در رفسنجان باز شد!

  • شناسه خبر: 72661
باب بلیت بخت آزمایی با همایش شو سواره در رفسنجان باز شد!

برگزاری شو سواره در رفسنجان و قرعه کشی ماشین کوییک در این همایش با خرید بلیت های شانس هرکدام به قیمت ۱۰۰ هزار تومان آن هم نامحدود حاشیه هایی ایجاد کرده است.

برگزاری شو سواره در رفسنجان و قرعه کشی ماشین کوییک در این همایش با خرید بلیت های شانس هرکدام به قیمت ۱۰۰ هزار تومان آن هم نامحدود حاشیه هایی ایجاد کرده است.

به گزارش روراستی، قرار است همایش کشوری شو سواره در رفسنجان برگزار شود، این همایش قبل از برگزاری حاشیه هایی ایجاد کرده است که در این گزارش به آن می پردازیم.

یک خودرو برای تماشاچیان این شو در نظر گرفته اند و در زیر بنرهای تبلیغاتی همایش اسامی به عنوان حامیان این برنامه قطار شده است.

مس، شهرداری، فرمانداری و….

اما از آن طرف خودرویی هم به عنوان جایزه به صورت قرعه کشی برای تماشاچیان در نظر گرفته اند که ابتدا به نظر می رسد با هدف ایجاد شور و هیجان در این همایش است اما وقتی خبر از خریدن بلیت ۱۰۰ هزار تومانی را برای شرکت در قرعه کشی این ماشین شنیدیم، با وجود اسپانسرهایی که در زیر بنر تبلیغاتی مشاهده کردیم، متوجه شدیم که این دو موضوع(وجود اسپانسرها و فروش بلیت) با هم تناقض دارد.

رویگر رئیس ورزش و جوانان در این خصوص اظهار کرد: جلسه قبل از سال جدید در فرمانداری برگزار و مقرر شد با توجه به وجود ۳۰۰ مهمان داخلی و خارجی و هزینه بالای این مراسم مس و شهرداری کمک کنند و در آن جلسه صحبتی از قرعه کشی ماشین نشد.

وی با تاکید بر اینکه هزینه های این همایش خیلی بالاست، ادامه داد: به دلیل اینکه هزینه های خود را پوشش دهند این خودرو را برای قرعه کشی گذاشتند و پول بحساب هیات سوارکاری واریز می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به شبهاتی که ایجاد شده و در جلسه قبل از سال صحبتی از قرعه کشی ماشین نشده است، جلسه ای برگزار و این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد‌.

جابر اکبری رئیس هیات سوارکاری شهرستان رفسنجان نیز به خبرنگار ما گفت: کمک های مس و شهرداری مالی نیست، شهرداری در بحث نظافت و اسپیس مس هم در سیستم صوت و بنر کمک می‌کند.

وی توضیح داد: خودرو به جهت اینکه جمعیتی از مردم حضور میابند و وقت می‌گذارند گفتیم در قرعه کشی هم شرکت داده شوند. ممکن است فروش بلیتها هزینه ماشین را پوشش ندهد ماشین حدود ۴۰۰ میلیون تومان قیمت دارد که باید حدود ۴ هزار نفر بلیت بخرند تا پول ماشین جمع شود.

وی از هماهنگی با شخص فرماندار برای برنامه قرعه کشی خبر داد و گفت: نامه هم به دادستانی زده شده تا در جریان این برنامه باشند.

اکبری با اشاره به اینکه برنامه شو هزینه بالایی دارد و ۲ روز اجرای برنامه هست، گفت: یکی از اهداف برگزاری این شو مساله گردشگری بوده که شهرستان معرفی و شناخته شود.

اکبری تاکید کرد: پولی که از فروش بلیت جمع آوری می شود بحساب هیات که به نام چند نفر از دوستان کمیته کورس که مشترک است واریز می شود و همه اعداد و ارقام شفاف و ثبت است.

به گزارش روراستی، حال باید دید تناقضاتی که آقایان در صحبت هایشان داشتند در جلسه ای که آقای رویگر از آن نام برد موضوع قرعه کشی ماشین تعیین تکلیف می شود یا خیر و باب بلیت بخت آزمایی که سالها در کشور بسته شده آیا با این برنامه در همایش سواره قرار است دوباره باز شود؟

موضوع دیگری که نیاز به شفاف سازی دارد و افکار عمومی منتظر پاسخ آن است؛ از اسب هایی که وارد مسابقه می شوند ورودی می گیرند، بابت تبلیغات محیطی هم هزینه دریافت می کنند و این برنامه اسپانسر هم دارد!!!

برچسب ها:
بلیت بخت آزمایی رفسنجان شو سواره
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نظیر

    ندارم

    علی اکبر

    واقعا جای تاسف داره یعنی نمیشه به جای صرف این هزینه های بالا برای همایش بیایید خرج اثار تاریخی و محیط های زیبایی که برای گردشگری داریم استفاده کنید ؟؟