لزوم توجه دولت به معیشت کارگران

  • شناسه خبر: 72907
لزوم توجه دولت به معیشت کارگران

امام جمعه رفسنجان گفت: کارفرماها به فکر امنیت شغلی جامعه کارگری باشند و دستگاه‌های اجرایی و دولتی زمینه را برای رفاه کارگران فراهم کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: کارفرماها به فکر امنیت شغلی جامعه کارگری باشند و دستگاه‌های اجرایی و دولتی زمینه را برای رفاه کارگران فراهم کنند.

 به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلی امام خامنه‌ای با اشاره به تحولات سیاسی غرب آسیا به رابطه دو کشور همسایه و مسلمان ایران و پاکستان اشاره و اظهار کرد: پاکستان از کشورهای اثرگذار در منطقه است و ارتباط برقرار کردن با این کشور دارای تبعات و برکات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: حدود هزار کیلومتر مرز مشترک با پاکستان داریم که امن‌سازی مرزها با این ارتباط قوی‌تر خواهد شد.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: این ارتباط در تنش‌زدایی از موضوعات پیش آمده می‌تواند موثر باشد و در مساله صلح و ثبات و وادارکردن اسرائیل به آتش‌بس نیز اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای طرحی در کشور سریلانکا که توسط متخصصان ایرانی اجرا شد و آبرسانی و سدسازی و ایجاد تونل و نیروگاه برقابی بود، آن را یک افتخار بزرگ برای کشور دانست و تصریح کرد: ایران در دل تحریم‌ها و در میان تهدیدها توانست تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

عسکری با قدردانی از حرکت فراجا در مقابله با پدیده شوم بدحجابی ‌و بی‌حجابی، خواستار تداوم این طرح شد و گفت: مردم مدت‌ها منتظر این اقدام بودند و مطالبه آنان بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال ابراز کرد: اگر جامعه کارگری امنیت شغلی و معیشتی داشته باشند می‌توانند معجزه‌های بزرگی در مساله تولید رقم بزنند، زمانی که دل کارگر گرم باشد امید پیدا می‌کند و بهتر و بیشتر کار می‌کند و جهش تولید ایجاد می‌شود که امیدواریم هم جامعه کارگری با تمام توان در صحنه باشد و هم کارفرماها به فکر امنیت شغلی جامعه کارگری باشند و هم دستگاه‌های اجرایی و دولتی زمینه را برای رفاه کارگر فراهم کنند.

امام جمعه رفسنجان متذکر شد: طرح شکایت از اقدامات مجرمانه آمریکا هنوز در حال اجراست که ان‌شاءالله در مجامع بین‌المللی پیگیری شود.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان دولت کارگر معیشت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :