اتصال رفسنجان به آب خلیج فارس معمای حل نشدنی!/ مردم از مطالبه تصفیه خانه عقب نشینی نخواهند کرد

  • شناسه خبر: 73024
اتصال رفسنجان به آب خلیج فارس معمای حل نشدنی!/ مردم از مطالبه تصفیه خانه عقب نشینی نخواهند کرد

امام جمعه رفسنجان بر تکمیل پروژه تصفیه‌خانه آب شرب شهر رفسنجان تاکید کرد و گفت: مردم گناه نکردند آب آلوده مصرف کنند، شرکت مس هزینه را بپردازد.


امام جمعه رفسنجان بر تکمیل پروژه تصفیه‌خانه آب شرب شهر رفسنجان تاکید کرد و گفت: مردم گناه نکردند آب آلوده مصرف کنند، شرکت مس هزینه را بپردازد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که در مصلای امام خامنه‌ای برگزار شد، با تبریک میلاد کریمه اهل‌بیت(ع) اظهار کرد: یکی از کارهای ارزشمندی که در جمهوری اسلامی رقم خورد نگاه ارزشمند نظام به زن است.

وی ادامه داد: روزهای بزرگی مانند روز میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها روز مادر و ولادت حضرت معصومه(س) که تنها امامزاده‌ای که از طرف امام معصوم زیارتنامه دارد و روز دختران، روز وفات ام‌البنین روز تکریم مادران شهدا نام‌گذاری شده است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: رهبر انقلاب جایگاه زن در نظام‌های اجتماعی را مهم دانستند، در حالی که نگاه غرب به زن به‌عنوان ابزار و کالاست.

عسکری با اشاره به جایگاه رفیع حج گفت: برائت از مشرکان از اهم مراسم حج است که اگر نباشد حج بی‌خاصیت است.

وی با اشاره به ظلم‌هایی که با حمایت آمریکا در غزه می‌شود، گفت: در اجتماع بزرگ مسلمانان در حج شعار برائت از مشرکان سرداده شود.

عسکری اظهار داشت: اخیرا چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی و مسدودکردن گذرگاه‌ها توسط مصر به‌دلیل مذاکرات صلح است و اسرائیل نقشه دارد بخشی از رفح را بگیرد تا در مذاکرات صلح دست برتری داشته باشد، اما با این جنایت نه‌تنها در میدان پیروز نمی‌شود بلکه هم در میدان جنگ و هم در میدان دیپلماسی شکست خواهند خورد و در چشم مجامع بین‌المللی منفورترین خواهند شد.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه‌ها از موضوع اتصال شبکه آب خلیج فارس به رفسنجان به‌مانند معمای حل‌نشدنی نام برد و گفت: طبق آخرین پیگیری که انجام دادیم، گفتند آب در لوله‌ها هست منتظریم افتتاح شود؛ منتطر چه کسی هستید؟ استاندار در هر استانی نماینده عالی دولت است، این طرح را افتتاح کند چرا باید منتظر وزیر یا رئیس‌جمهور باشید و مردم معطل بمانند.

وی افزود: دولت جمهوری اسلامی هزینه کرده و آب را به رفسنجان رسانده که باید هرچه زودتر مردم از آن بهره‌مند شوند.

عسکری همچنین به تصفیه‌خانه پرداخت و متذکر شد: مردم رفسنجان از مساله تصفیه‌خانه آب آشامیدنی هرگز صرف‌نظر نخواهند کرد. به‌واسطه اقداماتی که انجام شده آب آلوده است مردم گناهی نکردند که آب آلوده مصرف کنند.

عسکری بیان داشت: آدم‌هایی هستند که تعهد ندارند و حرف‌هایی می‌زنند، نباید کاری کنند صدای مردم بلند شود مس هم پول دارد و هزینه‌های این پروژه را باید بپردازد.

وی تاکید کرد: تثبیت مدیریت امری جدی است مدیری که می‌آید باید بداند چند سال مدیر است که برنامه‌ریزی کند در فرمانداری رفسنجان با جابه‌جایی ها چقدر عقب افتادیم.

امام جمعه رفسنجان بومی‌گزینی را امری عقلانی دانست و تصریح کرد: تا وقتی که نیروی مورد نیاز مس، آموزش و پرورش و هر اداره دیگر در شهر داریم چه دلیلی دارد مدیر یا نیروی غیربومی انتخاب شود.

برچسب ها:
آب خلیج فارس امام جمعه رفسنجان توسعه شرکت مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    روراستی سلام، رفسنجان در تمام این سالها هیچ پیشرفتی نداشته است فقط وعده وحرف دولت‌های قبل هم هیچ توجهی به این شهرستان نداشته اند یا مصوبه تصویب نشده است یا اگر مصوب شده اجرا نشده ،متأسفانه مسئولان قبلی وفعلی مشکلات این شهرستان را ازیاد برده اند ،احداث راه آهن رفسنجان، بیمارستان تسکین، جاده داوران ونوق که همچنان قربانی میگیرد، نیروگاه سیکل ترکیبی برق، از خبرنگاران روراستی خواهشمندم پیگیری این مسائل باشید و مطالبه آن را از مسئولین طلب کنید ،باتشکر

    هادی صالح زاده

    سلام بنا بود کسانی که کارشکنی می کنند نام هایشان را اعلام کنند ،احسنت به امام جمعه رفسنجان، قاطعانه صحبت می کند ،چرا از آقای استاندار جواب این سؤال ها را نمی پرسید ،