سومین اهدای عضو سال جاری رفسنجان با ایثارگری یک مادر جوان

  • شناسه خبر: 73160
سومین اهدای عضو سال جاری رفسنجان با ایثارگری یک مادر جوان

ثریا علی‌پور بانوی ۳۲ ساله مرگ مغزی در رفسنجان به ۳ بیمار نیازمند جان دوباره بخشید.

سه بیمار چشم‌ انتظار عضو، با عمل اهدای عضو ثریا علی پور لری مادر جوان ۳۲ ساله، به زندگی دوباره برگشتند.

به گزارش روراستی،  زهرا عظیمی مسئول هماهنگ کننده اهدا عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اعلام این خبر گفت: ثریا علی پور لری مادر جوان ۳۲ساله که در اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده‌ اش، اعضایش برای اهدای زندگی به بیماران نیازمند پیوند عضو از بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان به بیمارستان صدرا (ابوعلی سینا) شیراز منتقل شد.

زهرا عظیمی افزود: این بانوی ۳۲ ساله با اهدای ۳ ارگان حیات بخش خود از جمله کبد و کلیه ها به بیماران نیازمند عضو زندگی دوباره بخشید و سومین عمل اهدای عضو را در سال ۱۴۰۳ در رفسنجان را به نام خود ثبت کرد.

زهرا عظیمی ادامه داد: عمل اهداء عضو شامگاه سوم خرداد ماه در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان انجام شد.

مسئول هماهنگ کننده اهدا عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطر نشان کرد: اهدای عضو فرصتی دوباره برای زیستن است و نوید بخش ضرب آهنگ خوش زندگی به بیماران وخانواده های آنها است و امید به فردایی بهتر را در وجود آنها بارور می کند

زهرا عظیمی با تقدیر از اقدام والا و انسان دوستانه خانواده اهداکننده عضو که نشان از روح بزرگ و نوع دوستی است، برای روح عزیز آسمانی شده شان رحمت و آرامش الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو کرد.

 

مسئول هماهنگ کننده اهدا عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در آخر از همکاری تیم پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی و تمام افرادی که در فرایند مقدس اهدای عضو همکاری داشتند تشکر و قدردانی کرد.

 

برچسب ها:
اهدای عضو ثریا علی پور رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :