رئیس جمهور اگر مردمی نباشد راه به جایی نمی برد

  • شناسه خبر: 73452
رئیس جمهور اگر مردمی نباشد راه به جایی نمی برد

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر با قدرت‌ترین فردی در جامعه انتخاب شود اما مردم با او همراهی نکنند به تنهایی راه به جایی نمی‌برد اما اگر فردی مردم را همراه خود کند می‌تواند آدم موفقی باشد‌

  • امام جمعه رفسنجان گفت: اگر با قدرت‌ترین فردی در جامعه انتخاب شود اما مردم با او همراهی نکنند به تنهایی راه به جایی نمی‌برد اما اگر فردی مردم را همراه خود کند می‌تواند آدم موفقی باشد‌.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کلید بصیرت فقه است و عبادتی کامل است که انسان با مسائل فقهی آشنا باشد و با فهم دین و یادگیری مسائل شرعی نردبان رسیدن به منازل کمال را پشت سر بگذارد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اربعین شهید جمهور و شهدای خدمت و انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: قوه مجریه از مهمترین ارکان اجرایی کشور است و در صدر آن رئیس جمهور با وزراست.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: همان‌طور که شهید بهشتی در قوه قضائیه یک شاخص بود، در قوه مجریه هم یک شهید شاخص که خوب و زیبا عمل کرد، آیت‌الله رئیسی است و خداوند اگر چهل روز قبل یک شخص و سرمایه از ما گرفت یک شاخص به ما عنایت کرد.

وی ادامه داد: امروز با رای مردم یکی از نامزدهای محترم به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد و اگر انتخابات به دور دوم و هفته آینده موکول شد حتما شرکت کنید.

عسکری افزود: رئیس جمهوری که با آرای مردم انتخاب می‌شود باید خادم جمهور و اقلیت‌ها باشد نه خادم باند و جناح و حزبی که به او رای دادند.

وی خاطرنشان کرد: ملت هم هرکس رئیس جمهور شد او را رئیس جمهور می‌دانند. ما دشمنانی داریم که اختلاف‌افکنی می‌کنند تا سود ببرند بنابراین باید حواس‌مان جمع باشد و خودمان را سرگرم حواشی نکنیم. مملکت کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

عسکری اضافه کرد: باید رقابت‌هایی که هست تبدیل به رفاقت شود.اگر با قدرت‌ترین فردی در جامعه انتخاب شود اما مردم با او همراهی نکنند به تنهایی راه به جایی نمی‌برد اما اگر فردی مردم را همراه خود کند می‌تواند آدم موفقی باشد‌.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود به مطالبات مردم از رئیس جمهور پرداخت و بیان داشت: کار جهادی بی‌منت، پرهیز از اِعمال سلیقه‌های فردی و جناحی و توجه به مسائل ملی، توجه به مصالح عمومی، دنبال پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و پاسدار عظمت شکوه و عزت و عظمت ملت ایران باشد.

وی ابراز داشت: رئیس جمهور باید تیمی به‌کار ببرد که رقابت در خدمت به مردم داشته باشد و از گماشتن آدم‌های پیر و فرسوده و ناکارآمد بپرهیزد و دولتی چابک که برای به دوش کشیدن بار مردم به میدان می‌آیند مسابقه بگذارند نه برای بستن بار خودشان. همچنین توجه به اولویت‌ها داشته باشد به مناطق محروم رسیدگی کند و خدماتی که انجام می‌دهد برای مردم ملموس باشد.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: سال گذشته تیرماه رئیس جمهور در نماز جمعه رفسنجان حضور پیدا کردند و ما مساله آب خلیج فارس را مطرح کردیم ایشان از همین تریبون اعلام کردند و قول دادند بزودی مشکل جل خواهد شد که به این وعده خودشان عمل کردند و روز گذشته آب خلیج فارس به بهره‌برداری رسید و ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای آب خلیج فارس هزینه شده است.

وی اظهار داشت: ملت ایران ملت حماسه است و دشمنان هنوز او را نشناخته‌اند. در روز عید غدیر حماسه حضور و جشن کیلومتری در شهرها داشتند.

عسکری متذکر شد: ملت ایران باید امروز با حضور پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح حماسه حضور در مراسم تشییع رئیس جمهور را تکمیل کند

برچسب ها:
انتخابات رییس جمهور مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :